DjViper Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg kjøpte nylig: AMD XP2500+ (Barton) MSI K7N2-L Hovedkort Socket A Dual-DDR TwinMOS PC2700 DDR-DIMM 512MB CL2.5 GlacialTech CPU-Vifte Socket A/370/FCPGA Maxtor IDE ATA-133 160GB 7200RPM 8MB Annet: WD 40gb HD WD 80gb HD PlexWriter 48x cdbrenner ...men har stabilitets problemer. Når jeg leser av idle-cpu-temp i Windows XP Pro, så viser den ca. 35-40c. Samme sier Bios temp-leser. Problemer jeg har hatt: CRC feil under utpakking av filer. Masse feil i UT baserte spill som aldri tidligere har forekommet. IE skrur seg av uten forvarsel. Hele Pc'n booter uten forvarsel, som oftes når jeg jobber med noe, ingen bluescreen. Alt av tilleggsutstyr på hovedkortet har blitt installert, alle drivere er installert, utenom USB2 fordi da må jeg installere SP1 til WinXP, noe jeg har hørt drar ned ytelsen betraktelig. Ingen Windows Updates har blitt installert, LiveUpdate2 på hovedkortet har heller aldri vært kjørt, så HK kjører med fabrikk bios. hmm.. ? kommer jeg på noe mer nå ? nei. Hva kan være galt ? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 har samme hovedkort og cpu (dvs jeg har det msi-kortet med "alt" integrert) slike feil får meg til å tenke MINNE med en gang! jeg kjører twinmos PC3200 m/winbound.. fungerer meget bra! nforce2 er ganske kresen på hvilken type RAM du bruker.. varierer fra produsent til produsent.. Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Alt av tilleggsutstyr på hovedkortet har blitt installert, alle drivere er installert, utenom USB2 fordi da må jeg installere SP1 til WinXP, noe jeg har hørt drar ned ytelsen betraktelig. Dette gjelder kun Intel systemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå