Espen_Strand Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Lurer på om det finnes ett program som gjør at man kan styre/velge refresh-rate i direct3d... for det har seg slik at i enkelt spill så velger spillet 60hz automatisk. selv om jeg vet at skjerm klarer 85hz. og desktop'en er stilt inn på 85 hz. Tips? Espen Lenke til kommentar
Danny Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 trykk run og skriv inn dxdiag så går du helt borterst og trykker overide og skriv i 85,du får også program som heter nvrefreshfix Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Dette fungerer kanskje i D3D, men ikke i OpenGL, hva kan gjørest der? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Funker for både openGL og D3D! Dog for nVIDIA kort, ikke for ati o.l. http://www.speedy3d.com/ftp/download.php?f...effix-setup.exe Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 *snufs* er det noe å gjøre med det i det hele tatt?? eller må jeg lide meg igjennom 60hz?? Litt kjipt i Q3.. Spesielt Starcraft. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Quote: On 2002-01-18 14:24, ThaJaCkal skrev:*snufs* er det noe å gjøre med det i det hele tatt?? eller må jeg lide meg igjennom 60hz?? Litt kjipt i Q3.. Spesielt Starcraft. eh.. vet det finns en fix for ati og... men husker ikke hvor jeg så den... Poster link hvis jeg finner den igjen... Lenke til kommentar
Mikromidas Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Bruk et program som heter Powerstrip. Du kan lage forskjellige skjerm- og ytelsesprofiler som du kan knytte til forskjellige program og spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå