cnon Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har med meg en iPod Nano når jeg jogger, men det er veldig vanskelig å få de proppene til å holde seg på plass. Hvilke headset bruker dere? Har dere noen tips? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har med meg en iPod Nano når jeg jogger, men det er veldig vanskelig å få de proppene til å holde seg på plass. Hvilke headset bruker dere? Har dere noen tips? Hva med Koss PortaPro? Jeg bruker Koss når jeg er ute og løper. Og de holder seg på rundt øra hele joggeturen selvom jeg holder et usedvanlig høyt tempo! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Disse brukte jeg når jeg jogga, http://www.amobil.no/artikler/cresyn_c750e/56041 Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Bruk sånne "in ear phones" sånne plugger du putter i øra. eneste negative, er at det blir fort mye ulyd når det blåser mye på de.. Får skikkelig rumle/suse lyd i øra: p Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 anbefaler ikke sånne in ear greier, hvis det er sånne sov-i-ro opplegg? mer knotete ørepropper skal du leite lenge etter, er ubehagelig for øret, er tungvint å ta inn og ut, eneste positive er at det så og si isolerer all lyd utenifra.. gjelder ihverfall Koss sine Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Er det lurt å bruke iPhone i stedet for mp3? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er det lurt å bruke iPhone i stedet for mp3? jeg bruker mobilen min med helt vanlige øreplugger. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er det lurt å bruke iPhone i stedet for mp3? skulle det være noen forskjell? musikk er musikk.. Lenke til kommentar
cnon Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Takk for tipsene! Tror jeg går for Koss PortaPro. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Takk for tipsene! Tror jeg går for Koss PortaPro. Et meget godt valg Lenke til kommentar
foorex Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg synes det er best å jogge med in-ear headsett. De sitter godt i ørene, og er ganske lette å jogge med. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Koss Spark Plug funker glimrende. De sitter i øra gjennom hele turen og spiller godt. Jeg syns man får mye mer ut av lyden i in-ear plugger i forhold til headset når man er ute og jogger. Men anbefales ikke hvis du løper i veldig trafikkerte områder.... I tillegg er de billige Under hundrelappen hvis du kjøper over nett. Endret 1. januar 2009 av -MK- Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 In-Ear er ikkje bra å trene med. Eg bruker standard iPod proppar no, då mine In-Ear berre felt ut (var berre ein storleik for øyrene med, men uansett). Dei held ikkje mål. Fell berre ut. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) In-Ear er ikkje bra å trene med.Eg bruker standard iPod proppar no, då mine In-Ear berre felt ut (var berre ein storleik for øyrene med, men uansett). Dei held ikkje mål. Fell berre ut. Hvis in-ear propper faller ut, men ikke vanlige, så er det noe feil Endret 1. januar 2009 av -MK- Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 synts ikke de koss er noe gode å ha i ørene... upraktiske er de også... Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg har hatt ikke mindre enn 5 par Koss The Plug (annen modell, men ganske lik den på bildet) og byttet dem ut med intervaller på 2 uker før jeg ba om pengene tilbake. De var gode å ha i ørene, men kvaliteten var elendig. Etter 2 ukers bruk forsvant lyden i en eller begge proppene, og det skjedde med alle mine 5 par. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg har hatt ikke mindre enn 5 par Koss The Plug (annen modell, men ganske lik den på bildet) og byttet dem ut med intervaller på 2 uker før jeg ba om pengene tilbake. De var gode å ha i ørene, men kvaliteten var elendig. Etter 2 ukers bruk forsvant lyden i en eller begge proppene, og det skjedde med alle mine 5 par. Hadde "the plug" først jeg også, og mista lyden i høyre proppen. Da bytta jeg til "Spark Plug" og de funker fortsatt Lenke til kommentar
cnon Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Koss Spark Plug funker glimrende. De sitter i øra gjennom hele turen og spiller godt. Jeg syns man får mye mer ut av lyden i in-ear plugger i forhold til headset når man er ute og jogger. Men anbefales ikke hvis du løper i veldig trafikkerte områder.... I tillegg er de billige Under hundrelappen hvis du kjøper over nett. Er ingen fan av plugger. Og jeg har ikke som formål å stenge ute all lyden utenfra. Men takk allikevel. Koss PortaPro virker å være det beste valget. God lyd og stenger ikke lydene utenfra ute, og behagelige å ha utenpå lua uten at de er for store. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har du prøvd å sette puter på proppane du fekk med iPoden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå