Gå til innhold

Headset til jogging

cnon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har med meg en iPod Nano når jeg jogger, men det er veldig vanskelig å få de proppene til å holde seg på plass. Hvilke headset bruker dere? Har dere noen tips?

Hva med Koss PortaPro?

Jeg bruker Koss når jeg er ute og løper.

Og de holder seg på rundt øra hele joggeturen selvom jeg holder et usedvanlig høyt tempo! :thumbup:

post-143063-1230305626_thumb.jpg

Lenke til kommentar

koss_sparkplug.jpg

Koss Spark Plug funker glimrende. De sitter i øra gjennom hele turen og spiller godt. Jeg syns man får mye mer ut av lyden i in-ear plugger i forhold til headset når man er ute og jogger.

Men anbefales ikke hvis du løper i veldig trafikkerte områder....

I tillegg er de billige :) Under hundrelappen hvis du kjøper over nett.

Endret av -MK-
Lenke til kommentar
In-Ear er ikkje bra å trene med.

Eg bruker standard iPod proppar no, då mine In-Ear berre felt ut (var berre ein storleik for øyrene med, men uansett). Dei held ikkje mål. Fell berre ut.

Hvis in-ear propper faller ut, men ikke vanlige, så er det noe feil :p

Endret av -MK-
Lenke til kommentar

Jeg har hatt ikke mindre enn 5 par Koss The Plug (annen modell, men ganske lik den på bildet) og byttet dem ut med intervaller på 2 uker før jeg ba om pengene tilbake. De var gode å ha i ørene, men kvaliteten var elendig. Etter 2 ukers bruk forsvant lyden i en eller begge proppene, og det skjedde med alle mine 5 par.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt ikke mindre enn 5 par Koss The Plug (annen modell, men ganske lik den på bildet) og byttet dem ut med intervaller på 2 uker før jeg ba om pengene tilbake. De var gode å ha i ørene, men kvaliteten var elendig. Etter 2 ukers bruk forsvant lyden i en eller begge proppene, og det skjedde med alle mine 5 par.

Hadde "the plug" først jeg også, og mista lyden i høyre proppen. Da bytta jeg til "Spark Plug" og de funker fortsatt :)

Lenke til kommentar
koss_sparkplug.jpg

Koss Spark Plug funker glimrende. De sitter i øra gjennom hele turen og spiller godt. Jeg syns man får mye mer ut av lyden i in-ear plugger i forhold til headset når man er ute og jogger.

Men anbefales ikke hvis du løper i veldig trafikkerte områder....

I tillegg er de billige :) Under hundrelappen hvis du kjøper over nett.

Er ingen fan av plugger. Og jeg har ikke som formål å stenge ute all lyden utenfra. Men takk allikevel.

Koss PortaPro virker å være det beste valget. God lyd og stenger ikke lydene utenfra ute, og behagelige å ha utenpå lua uten at de er for store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...