EasyShare Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Heisann Jeg lurer på hva IS er godt for? Prisen uten IS er 2990kr og med 3500kr. Hva er forskjellen? Og har dette noe effekt på bilder? Evt i hvilke sitvasjoner Takker for svar! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Det du mener er og kjøpe et komplett kit med kamera og objektiv. Det objektivet som er uten IS er betydlig dårligere fotografisk sett. Det med IS gjør også at du kan ta bilder i litt mørkere omgivelser,grunnen er at is'en gjør at du holder kameraet litt roligere på lengere lukkertider. Det gamle objektivet kan du få kjøpt for en 300.- på eBay Ca 500 i Norge,det med IS ligger på en 900.- og oppover så prismessig blir det hip som hap. Hadde uten tvil kostet på meg de hundrelappene for og få objektivet med IS. Endret 26. desember 2008 av Nautica Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg er helt enig med Nautica. Man bør absolutt legge til de ekstra kronene for å få det langt mer høyverdige objektivet med IS. Det er bedre på absolutt alle områder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er ikke bare bildestabilisering som er forskjellen på objektivene. Det med IS har også mye bedre optisk kvalitet, og er dermed et bedre valg også dersom du ser bort fra selve IS-funksjonen. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har nylig anskaffet 450D med samme objektiv (med IS) og synes det blir veldig fine bilder med det og IS hjelper definitivt når man ikke bruker stativ. Anbefales Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er bare og spandre IS, ellers kan kvaliteten bli. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg synes nå ikke IS'en er den viktigste forskjellen mellom de to - det er den generelle optiske kvaliteten som virkelig skiller de. Ta en titt på tester av de to objektivene. Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Da blir det nok den med IS Tror dere jeg vil finne denne til under 3500kr på disse januar salgene? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Den som leter finner Hvis du legger på 95.- 490.- mer Edit. her er en som du faktisk "sparer" 5.- på Endret 10. januar 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå