Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Overklokke optimalt. Biosbilder i link til mitt HK.

Anbefalte innlegg

Hei, se her: http://www.mikhailtech.com/Reviews/ASUS/P5...essional/page10

Har dette hovedkortet med en q6600 og 2gb Corsair CM3X1024-1066C7 ram

Har overklokket prosessoren til 3ghz (9x333fsb) Men lurer på om jeg kan gjøre dette bedre.

Jeg trenger ikke å klokke høyere, det er bare snakk om optimalisering jeg vil gjøre.

Noen som kan ta på seg å se igjennom biosbildene og komme med instruksjoner?

på forhånd, tusen takk.

(Bør vel også si at stabilitet er et must!!)

Glemte å skrive at Sisoft Sandra Lite 2009 sp2 raporterer dårligere Inter-core latency dårligere enn stock Q6600!

HJEELP!! :)

Endret av brk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Hva er problemet? Går maskinen tregere? Jeg er ikke kjent med "Sisoft Sandra Lite 2009 sp2" og vet heller ikke hva det vil si i praksis at den raporterer dårligere Inter-core latency.

Går spill\programmer tregere? Har du tatt andre tester?

Hvis det ikke er noe annet galt enn at sisoft rapporterer uregelmessige resultater på ett punkt, så ville jeg si at systemet ditt er bra optimalisert.

Har akkurat samme prosessoren selv, så kan sikkert hjelpe hvis jeg skjønner problemet :)

(forhåpentligvis i alle fall)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...