RainbowLady Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei, Jeg fikk en ny trådløs mus til jul, men har et utrolig irriterende problem. Scrollhjulry funker ikke skikkelig nemlig. Men det virker ikke som noe er galt med selve hjulet, for jeg kan klikke det inn og "scrolle med pilen." Av og til scroller den en linje eller to, men så er det full stopp. Noen som kan tilby en frustrert sjel litt hjelp? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 tja hva slags mus er det? fulgte det med noe programvare? prøv å programmer scrollen på nytt Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Er en Trust ett-eller-annet. Fulgte ikke med noe software, jeg bare plugget i USB-mottakeren. Hvordan programmerer jeg scrollen på nytt? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Snodig at det ikke fulgte med programvare, men noen justeringer kan du gjøre under Kontrollpanel - Mus. Lenke til kommentar
umarex Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Er en Trust ett-eller-annet. Fulgte ikke med noe software, jeg bare plugget i USB-mottakeren. Hvordan programmerer jeg scrollen på nytt? Jeg har ødelagt 2 muser pga av dette problemet, problemet ditt er at du har knekt noe inne i musa, altså noe som holder scroll "stangen" på plass, slik at musen reagerer når du snurrer hjulet. Altså, du har knekt noe så musen reagerer ikke på at du scroller. jeg har gjort dette 2 ganger på andre musene mine, så om den er ny, får du bare klage på den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå