Joαkim Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei Vet ikke hva jeg skal kalle det men det er en slags pixel feil i alle spillene jeg spiller, GTAIV og TestDriveUnlimited. Noen som har en løsning ? Kommer inn på menyen i GTAIV men når jeg skal starte spillet, klikker det og pixler popper opp. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 No forstår eg ikkje heilt korleis du meiner. Pixelfeil er jo noko som er galt med skjermen. Ei daud piksel til dømes. Henger spela seg opp og ser jævlige ut? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Høres ut som varmt skjermkort. Skjekk om det er mye støv på kjøleribbene til skjermkortet, og skjekk om vifta går rundt. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 mener du artifacts? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Takk for svar Skjermkortet var litt støvete når jeg skiftet det fra den gamle til den nye PCen Har ikke hørt om artifacts nei, skal forsøke og google Specsene er ; PNY Nvidia Geforce 9600GT 512MB OCZ Nvidia SLI 4096MB RAM Core 2 Duo E8400 3.0GHz Asus P5Q SE EDIT : Noen som har et program for å sjekke temperaturen på skjermkortet? Og, artifacts, ser ut som et spill ifølge det jeg fikk fram i google Endret 26. desember 2008 av Bimmerfan Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 det er grafiske feil i sammenheng med at kortet er klokket for mye / er for varmt. kan forekomme i mange former som noen få prikker, mange prikker over hele skjermen eller helt syke ting med grafikken dratt utover og streker og skit sjekk hvor varmt grafikkkortet ditt er du Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Ok Trykket på : Reset all driver settings to default på RivaTuner.. Finner enda ikke et program som viser temperaturen. Noen som har en link til et bra program som viser tempen på skjermkortet? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 rivatuner viser tempen. trykk på den øvestre customize knappen, så på den "film stripen" med lupe over Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Aha! Takker for hjelpen ! Ligger på 48C idle med noen internet sider i bakgrunnen + msn... Dette er vel normalt, ikke sant? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 jepp det er greit. men får du det samme problemet nå etter du nedklokka? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Testet LFS og fikk blåskjerm Har desverre ikke testet GTAIV eller TDU nå, skal prøve GTA nu. BTW har den nyeste driveren til Nvidia ( 180.48 ) Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 oppgrader driveren din du om du vil spille GTA IV. For der er det kjent at du får skjermkort problemer om du ikke har den nyeste. http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html er også en 181 ute men den endra ikkenoe for meg men du kan sikkert finne den på google Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Trenger vel ikke 181 driveren vist det ikke endret noe? Og fikk GTAIV til å virke igår, endte med at jeg ble sittende en stund å spille hehe Skal teste å nedklokke og reboote PCen... Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Nope, virket ikke på GTA Hmm , Igår gikk jeg innpå RivaTuner, nedklokka alt..Og sjekket tempen å rebootet PCen og startet GTAIV .. Gjorde det samme nå, men fikk masse små prikker over hele skjermen... Weird? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 har du oppdatert til 180.84? (ja 84 ikke 48) altså den linken i forrige posten min: http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Nei..Kanskje det er der problemet ligger?? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nei..Kanskje det er der problemet ligger?? ja Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Må fortsatt inn i RivaTuner, sette det på default settings å reboote pcen.. Burde gå smertefritt, eller? EDIT : Har fått noen feilmeldinger under spillingen som GTAIV have a problem , og Securom can't launch etc.. Endret 27. desember 2008 av Bimmerfan Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Skulle teste spillet med litt overklokking så skjedde dette : Skal vel gå ann og overklokke skjermkortet noen mhz uten at det skjer? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 skjer det i andre spill enn gta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå