Xanman Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Her kan du legge ut trailere til filmer du liker, eller har lyst til å se. Legg trailerene i spoilertag, og skriv tittelen og sjangeren på filmen under. Jeg begynner med noen av mine favorittfilmer: Sleepaway Camp - Slasher The Burning - Slasher Se filmen hos Youtube Hellraiser - Skrekk Se filmen hos Youtube Killer Klowns From Outer Space - Skrekk/Komedie/Sci-fi The Toxic Avenger - Splatter/Komedie Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Se filmen hos Youtube The Shining - thriller/skrekk Endret 26. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Bra intiativ, kan poste noen trailers senere. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Verdens beste trailer til verdens beste film: Se filmen hos Youtube Magnolia - Drama Og selfølgelig: There Will Be Blood - Drama Endret 26. desember 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 God tråd. Skulle gjerne likt at folk skrev årstall eller annen form for dato, da jeg helst vil se trailere til filmer som kommer. For å ikke være helt uten bidrag: 2012 - Katastrofefilm [2009] Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) 6 milliarder folk, er det ikke litt mer? mener å ha vite det. Endret 27. desember 2008 av Sunset Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 6,7 milliarder folk. Dette er en film jeg har vanvittig lyst til å se, men den er dessverre cyberskjelden: Blood Freak - 1972 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå