Gå til innhold

Bildeserie-Viker havn (Gressvik) 26 des. 08

Rubyred

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan med hell fjerne de fleste av bildene ja. I hvert fall kan du ikke forvente å få kritikk på alt dette.

Det var dog ett av bildene som pekte seg litt ut, det med grønn stolpe og kjetting mot rødbrunt gress. Her gir kjettingen fin dybde og kontrasten mellom stolpe/kjetting og gresset er slående. De to trærne forstyrrer litt, de blir fremmedelementer som roter til komposisjonen. Men her var du nesten i mål.

Lenke til kommentar

Nå påpeker trådstarter at dette er en bildeserie i tittelen ...

Det som blir problemet i den sammenhengen, er at bildene henger ikke sammen i en helhet. Hadde du fjernet de 4 første og de 2 siste, så hadde det blitt bedre med en gang. Det er også mulig at et eller to av de gjenstående også kan fjernes; men t bør du tenke over selv.

De andre bildene som er kommentert fortjener egne bildekritikk-tråder.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Bildene var ment som en serie fra min fottur i dag, men sannheten er vel egentlig at jeg ønsker å dele fotogleden som legges for dagen ved ny innkjøp av fotoutstyr.

Av bildene, er det egentlig bare et som i mine øyne fortjener kritikk, og det er bildet av grønn stolpe. Resten gjengir hvordan det ser ut på mitt hjemsted på denne tid av året, og bør således tolkes dithen.

Det viktigste er at fotogleden er tilbake for fullt.

Lenke til kommentar

Det er det viktigste, ja. Men når du selv mener at kun det ene er verdt kritikk, hvorfor "plager" du oss med alle de andre da? Er det en konkurranse om hvem som klarer å plukke ut det kritikkverdige bildet fra haugen?

Men gratulerer med den nyfunnede fotogleden, og velkommen tilbake med flere bilder når du har tatt dem. Men ikke kom med "en hel dags" produksjon neste gang.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Ok. sier det igjen. Var ment som en serie, og bildene ble tatt i den rekkefølgen de er vist.

Er oppmerksom på 3 bilde regelen, men valgte å tøye grensen i dette tilfellet.

Om du føler deg plaget så er det vel ganske enkelt å la være, eller være litt overbærende for en glad amatør.

At du snakker for hele forumet, får du ta på din kappe.

Kommer nok til å ta masse bilder, men om de er gode nok for å vises her får tiden vise.

Ha et flott nytt foto år, og ta masse bilder! :-)

Lenke til kommentar

Det er et poeng med tre-bilders regelen. Det er klart at av og til så bør vi godta både fire og fem bilder, men jeg synes nå dette er langt over streken. I den debatten som skapte dagens bildekritikk var det stor enighet om det, så det slipper jeg nok å ta på egen kappe.

Og jeg har vært veldig overbærende, siden du er nybegynner. For jeg har faktisk gitt litt kritikk, mens jeg normalt ville ha valgt å ikke gjøre det grunnet regelbruddet. Så litt imøtekommende har jeg vært, mener jeg. Og jeg synes du burde ta det ad notam, for jeg har i årevis brukt mange timer ukentlig på BK for å delta i byggingen av et aktivt forum. Og da tror jeg at jeg er meningsberettiget. Når du har brukt like mye tid som meg på dette vil du sikkert føle det samme som meg. Å drive med BK slik jeg gjør er et blodslit, og det synes jeg at du (med andre) bør respektere, og ha litt ydmykhet overfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...