Krissern_ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Hei, har en forsterker som jeg har litt problemer med. Ofte når jeg trykker på power knappen, ikke hver gang altså, blinker protection lampa og forsterkeren skrur seg av igjen. Virker ikke som om det er noe mønster i når den fungerer og når den ikke gjør det. Noen som vet hva problemet er og hva jeg kan gjøre for å bli kvitt det? Hvis jeg forresten holder inne power knappen fungerer alt fint :/ Endret 19. august 2009 av Krissern_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Gå gjennom alle kablene og sjekk at ingen av lederne ligger inntil hverandre og skaper en kortsluttning. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Ingen ledninger var inntil hverandre :/ Hva annet kan problemet være? Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Forsterkeren er forresten en ROTEL RA-03 Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Siden "protectionlampen" blinker, skulle en jo tro at det er en kortsluttning et eller annet sted. Derfor er det vanskelig å hjelpe videre. Det du må gjøre er å koble fra alt av kabler slik at ingenting er koblet til forsterkeren. Sett i strømkabelen å se om problemet er der. Er det det, så er det noe galt med selve forsterkeren. Så begynner du å koble i en høyttaler om gangen (mens forsterkeren er av) og sjekker om du får problemet når du slår den på igjen. Slik gjør du med alle komponentene for å finne feilkilden. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Nå har det gått lang tid hvor forsterkeren har vært litt bedre, men nå har det samme problemet kommet opp igjen Hvor kan jeg få sent denne forsterkeren på reparasjon? Butikken jeg kjøpte den i er nedlagt Lenke til kommentar
jkarte Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ingen ledninger var inntil hverandre :/ Hva annet kan problemet være? Har du sjekket tilkoblingen på høyttalerne også? Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Ingen ledninger var inntil hverandre :/ Hva annet kan problemet være? Har du sjekket tilkoblingen på høyttalerne også? Jeg har sjekket alt mange ganger. Det som er så rart er at jeg plutselig får skrudd den på, så er den fin noen dager, så er det ille igjen Så jeg er egentlig mest interresert i å finne et sted den kan repareres Bor forresten i Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå