oye01 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei! Jeg har prøvd å kopiere filmer og musikk til min ps3 med en minnepenn, men når jeg setter den i ps3'en og går inn på den så står det bare at ikke det er noen filer der. Noen som kan hjelpe meg med det problemet??? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei! Jeg har prøvd å kopiere filmer og musikk til min ps3 med en minnepenn, men når jeg setter den i ps3'en og går inn på den så står det bare at ikke det er noen filer der. Noen som kan hjelpe meg med det problemet??? Tror jeg leste noe sted at det kan kun leses som FAT, så du må gå på pcn igjen og se hva slags type det er. Du går på min datamaskin og høreklikker minnepennen og formater. Så formaterer du den som FAT( MERK;FILENE BLIR BORTE). så kopierer du over filene på nytt og det burde funke Skyt meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Den må være i FAT32, ja. Men de fleste minnepinner er det fra før av, så du trenger bare å trykke trekant og vis alle filer Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hehe. Har bare prøvd Playstation 3 i 2 dager. Får den snart så da vet jeg mye mer, men takk for oppklaringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå