Lurtz Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg har følgende maskin: Intel Pentium 4 1,8 ghz prosessor Jetway 845 DDA Hovedkort m/Intel 845D MCH&ICH2 chipset 512 mb ram Creative geforce titanium 4400 128 mb ram skjermkort Western digital 80 gb hdd med 2mb cache 10/100 ethernet nettverkskort 400 W strømforsyning Jeg kjører Windows XP Home edition Den henger seg i ny og ne,ganske ofte så kommer det XP feilmelding når jeg bruker Iexplorer og jeg trykker "Ikke send",og da skjer det noen ganger at maskinen bare restarter eller at exploreren lukker seg.Trykker jeg explorer på nytt da,så får jeg meldingen igjen og da restarter maskinen som regel.Den henger seg også innimellom i spill og i bruk av programmer. Noen her som har noen anelse om hva det kan være og hva jeg kan gjøre med det ? På forhånd takk Lenke til kommentar
maedox Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hva slags RAM (PC2100/2700 osv.) har du? Hvis flere enn én brikke, er de like? Minne-timings? Overklokka noe? Er spenniga stabil? Hvis d er mulig å sjekke. +- 0,3 volt gjør ikke no, men blir d mer, kan maskinen bli ustabil. Lenke til kommentar
Lurtz Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 512 mb DDR ram Apacer 16 chips 266mhz Det er all info jeg har om rammen,spenningen har jeg ingen mulighet til å måle. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Format C: fikser det aller meste! Off Topic: Avataren din er alt for stor. Fjern den selv slik at du slipper påpakning fra moderatorer. Den skal være maks 50*50 piksler og tror den skal være mindre enn 6KB. Lenke til kommentar
Lurtz Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Jeg formaterte pc`en senest i går,det hjalp null og niks Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har det samme problemet dog jeg vet hva som gjør det hos meg. En disk som begynner å takke for seg. Dog ifølge Support databasen til Ms så kommer det av at 1) Det er en driver i systememet som det ikke er støtte for 2) En hardware enhet som begynner å hangle. Har du restartet nettop vil jeg tippe at du har det som meg at noe av hardwaren takker for seg Lenke til kommentar
Lurtz Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Ok,hva kan jeg gjøre med det ? når jeg installerte skjermkortdriveren fikk jeg beskjed om at den ikke var "støttet" (eller hadde microsoft signatur eller no sånt).Kan det være det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå