DJ_Dark Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Jeg må si dette var en utrolig god artikkel om hvordan unge talenter i Afrika lures til Europa gjennom falske agenter. Det er så sykt at noen kan gjøre sånt. Abbel (17) spiser hunder og katter for å overleve Artikkelen er nokså lang, så ha litt tid til gode om du skal lese. Endret 26. desember 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det er heilt utruleg. Synd på dei, og tragisk korleis verden er. Men kva kan med gjere? Anna enn å synes synd på dei? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Oi, ikke bra... Tenk på hva familien der nede tenker? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Fantastisk artikkel, hele denne artikkelserien er noe av det beste jeg har lest i en avis. Bernt Jakob Oksnes har skrevet noen fantastiske artikler som anbefales til alle, uansett hvilket lag en støtter. En kamp på liv og død, en artikkel om Hillsborough ullykken. Tårene rant mens jeg leste den, rett og slett noe av det sterkeste jeg har lest. Alle artikklene er fantastiske... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå