Super-Nisse Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei jeg prøver å nedlaste java, men nå har jeg gitt opp. Denne feilmeldingen kommer hver gang: Kan ikke åpne denne installasjonspakken. Kontroller at pakken finnes og at du har tilgang til den, eller kontakt programvareleverandøren for å bekrefte at dette er en gyldig windows installer-pakke. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Last ned fila på nytt. http://javadl.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=26223 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Velg "lagre som" eller "save as". Lagre filen hvor du kan finne den igjen. (F.eks Skrivebordet Desktop) Kjør filen derfra. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 God dag; Jeg har samme problemet på en maskin som kjører Win XP SP3. Det er altså ikke noe galt med selve installfilen, men WINDOWS INSTALLER. Jeg har forsøkt å laste ned ny Windows Installer for å bøte på problemet, og å kjøre Windows Repair - begge deler til ingen nytte. Problemet viser seg kun ved enkelte anledninger, som f.eks installasjon av JAVA, Opera og så videre. Dersom noen har et svar på dette, så er jeg svært takknemmelig. Aleks_r Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Er Winows XP fullt oppdatert? (Nyeste Winows Installer følger med oppdateringen). Lenke til kommentar
netted Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kan dette vaere noe? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=989596&hl= Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Takk for hjelpen, men det fungerte desverre ikke. Nå er jeg beit for idèer og forslag. Windows er fullt oppdatert, men problemet har eksistert siden jeg formaterte maskinen og re-installerte Windows XP SP2 på den (som originalt fulgte med maskinen). Som tidligere nevnt er maskinen oppdatert til SP3, og det som er merklig er at enkelte programmer lar seg installere, og windows-oppdateringene installeres også helt fint. Andre programmer som f.eks Opera eller JAVA lar seg ikke installere i det heletatt, da får jeg kun den tidligere ovennevte feilmeldingen. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 God dag; Jeg har samme problemet på en maskin som kjører Win XP SP3. Det er altså ikke noe galt med selve installfilen, men WINDOWS INSTALLER. Jeg har forsøkt å laste ned ny Windows Installer for å bøte på problemet, og å kjøre Windows Repair - begge deler til ingen nytte. Problemet viser seg kun ved enkelte anledninger, som f.eks installasjon av JAVA, Opera og så videre. Dersom noen har et svar på dette, så er jeg svært takknemmelig. Aleks_r Ja, jeg får heller ikke til å installere opera ( Opera har innbygd Java tror jeg) men jeg har vista da men det er sikkert samme propleme skal oppdatere til service pack 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå