Gå til innhold

Formatering via sikkerhetsmodus o.l.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kva for operativsystem er det det gjeld?

For vista:

Opne "startmenyen", søk "systemgjennoppretting" og høgreklikk og velg "køyr som administrator". Følg instruksjonane som kjem på skjermen.

For XP

Logg deg på Windows som administrator.

Klikk Start, velg Alle programmer, Tilbehør og Systemverktøy, og klikk deretter Systemgjenoppretting. Systemgjenoppretting begynner.

På siden Velkommen til systemgjenoppretting klikker du Gjenopprett datamaskinen til et tidligere tidspunkt (hvis det ikke allerede er valgt), og deretter klikker du Neste.

På siden Velg et gjenopprettingspunkt klikker du det seneste systemkontrollpunktet på listen Velg et gjenopprettingspunkt fra denne listen, og deretter klikker du Neste. Det kan hende en systemgjenopprettingsmelding som viser konfigureringsendringene som Systemgjenoppretting vil gjøre, vises. Klikk OK.

På siden Bekreft gjenopprettingspunkt klikker du Neste. Systemgjenoppretting gjenoppretter til den forrige Windows XP-konfigurasjonen og starter deretter maskinen på nytt.

Logg deg på datamaskinen som administrator. Systemgjenopprettingssiden Gjenoppretting fullført vises.

Klikk OK.

Veiledning er HER

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Dude, det finnes millioner av nettsteder med informasjon om hvordan jeg formaterer / sytemgjennoppretter.

Jeg kan sikkert sitte å lese i flere døgn før jeg finner en eneste settning som inneholder sikkerhetsmodus.

Sikkerhetsmodus er den eneste funksjonene jeg kan bruke, fordi jeg er sperret ute av min egen PC.

No offence.

Setter stor pris på at du prøver å hjelpe..

Men grunnen til at jeg spurte her var at noen kanskje kunne det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...