Kristian2k Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er det noen som vet hvordan jeg kan formatere, eller tidsformatere tilbake f.eks 1 døgn i tid via sikkerhetsmodus eller lignende? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) er det systemgjennoppretting du meiner? Endret 26. desember 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Kva for operativsystem er det det gjeld? For vista: Opne "startmenyen", søk "systemgjennoppretting" og høgreklikk og velg "køyr som administrator". Følg instruksjonane som kjem på skjermen. For XP Logg deg på Windows som administrator. Klikk Start, velg Alle programmer, Tilbehør og Systemverktøy, og klikk deretter Systemgjenoppretting. Systemgjenoppretting begynner. På siden Velkommen til systemgjenoppretting klikker du Gjenopprett datamaskinen til et tidligere tidspunkt (hvis det ikke allerede er valgt), og deretter klikker du Neste. På siden Velg et gjenopprettingspunkt klikker du det seneste systemkontrollpunktet på listen Velg et gjenopprettingspunkt fra denne listen, og deretter klikker du Neste. Det kan hende en systemgjenopprettingsmelding som viser konfigureringsendringene som Systemgjenoppretting vil gjøre, vises. Klikk OK. På siden Bekreft gjenopprettingspunkt klikker du Neste. Systemgjenoppretting gjenoppretter til den forrige Windows XP-konfigurasjonen og starter deretter maskinen på nytt. Logg deg på datamaskinen som administrator. Systemgjenopprettingssiden Gjenoppretting fullført vises. Klikk OK. Veiledning er HER Endret 26. desember 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Kan det. Men for det første gjelder det XP, for det andre må det gjøres via sikkerhetsmodus, siden jeg har klart å stenge meg ute av min egen PC. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) du finn kanskje det du treng her edit: kva meiner du med "å stenge meg ute av min eigen PC"? edit2: kanskje du finn meir info her Endret 26. desember 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Takk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1052299&hl= Der finner du ut av det. Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Dude, det finnes millioner av nettsteder med informasjon om hvordan jeg formaterer / sytemgjennoppretter. Jeg kan sikkert sitte å lese i flere døgn før jeg finner en eneste settning som inneholder sikkerhetsmodus. Sikkerhetsmodus er den eneste funksjonene jeg kan bruke, fordi jeg er sperret ute av min egen PC. No offence. Setter stor pris på at du prøver å hjelpe.. Men grunnen til at jeg spurte her var at noen kanskje kunne det.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå