Gå til innhold

Bluetooth headset funker ikke riktig, HJELP!

ompopo

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg fikk meg et nytt headset til jul, et Sonorix OBH-0110. Siden dette er et bluetooth headset så jeg virkelig fram til å kunne høre på musikken på min Macbook Pro også når jeg kanskje ikke satt på den, så lenge den sto på. Den bobla brast fort

Når jeg kobler til headsetet virker lyden "innpakket" og den sliter fælt og spraker og lignende når jeg sitter rett foran den. Og prøver jeg å gå unna maskina kommer jeg ikke langt før den spraker og er helt ubrukelig.

Det jeg syens er så rart er at når vi koblet headsetet til søskenbarnet mitt sin PC funket det knirkefritt. Lyden var helt ren og ikke lenger "innpakket", ingen støy og kvaliteten var den samme om vi satt rett foran skjermen eller ti meter unna.

Noen som vet hva som er problemet? Jeg ønsker virkelig ikke at gaven min skal måtte ende i en skuff når jeg nettopp har fått den :no:

Om det hjelper noe så står det at headsetet er:

- Bluetooth V1.2 Compilant

- Supports A2Dp, AVRCP, Headset & Handsfree Profiles

- Plug and Play audio dongle for use with any Audio Device and PC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig det rett og slett er dårlig bluetooth-støtte i Macen din. Har selv opplevd noe lignende med et blåtann headset. Med den gamle bluetooth-dongelen kunne jeg fint bruke headsettet 10 meter unna PCen, men den jeg har nå er rekkevidden 3-4 meter og lyden spraker fælt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...