Gå til innhold

Fyf.. Prince of Persia er rått!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var skikkelig skeptisk etter den første halvtimen, og la spillet fra meg og spillte Savage Moon i steden.

Men så gav jeg det en ny kjangs idag, og spillet ble ekstremt kult når jeg hadde spillt en stund!

The Vale var sjitrått! ö

Endret av xantir
Lenke til kommentar
Da var det spillet ferdig. Greide det på under 12 timer ;) Skuffende slutt..

Hvorfor det?

Kampen mot faren til Elika var jo altfor lett, og det opplegget med ahriman var og enkelt. Hele spillet var faktisk altfor enkelt! Og det var jævla irriterende at alt ble slik som det var i begynnelsen etter jeg hadde healet hele landet...

Endret av mbSolli
Lenke til kommentar

Hvorfor det?

Kampen mot faren til Elika var jo altfor lett, og det opplegget med ahriman var og enkelt. Hele spillet var faktisk altfor enkelt! Og det var jævla irriterende at alt ble slik som det var i begynnelsen etter jeg hadde healet hele landet...

Men, hvis du var prinsen, hva ville du valgt? Elika eller et land du aldri hadde hørt om eller vært i før?

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar

Hvorfor det?

Men, hvis du var prinsen, hva ville du valgt? Elika eller et land du aldri hadde hørt om eller vært i før?

Forstår jo at han gjorde det da, men var ikke det som gjorde at slutten var så dårlig. Var at det var for enkelt, så fram til en vill kampscene. Hele spillet var for enkelt all the way trough, ingen utfordringer.

Lenke til kommentar

Synes også det var altfor lett.. Kunne spitte med kontrollen i fanget og trykke på "A" med den ene hånda, mens jeg spiste pizza med den andre. Han hopper jo rett vei av seg selv hele tida :p

Spilte det forøvrig rimelig lenge (på X360) frem til

jeg hadde drept "seducer"-dama og warrior-fyren fullstendig

, så gav jeg opp :p

Flott å se på, men overhodet ikke fengende, etter min mening. Men er vel gjerne bare min spillsmak ;)

Leste en uttalelse ett sted om at "PoP er som en barnepasser."

Støtter den, det er altfor enkelt :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Fant denne på play.com. Går under tollgrensen og får med "The Prince of Persia Epilogue" dette var jo et sinnsykt bra tilbud. Men er noe eg lurer på. Er det så fett som på filmene? :p

Det ser litt ut som et typisk sånn spill som ser dritfett ut på filmene, men etter man har spilt det i noen timer finner man ut at man bare gjør det samme om og om igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...