Allt í lagi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jepp, men det glemte jeg Lagret før den siste healinga av Elika. Endret 12. januar 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg var skikkelig skeptisk etter den første halvtimen, og la spillet fra meg og spillte Savage Moon i steden. Men så gav jeg det en ny kjangs idag, og spillet ble ekstremt kult når jeg hadde spillt en stund! The Vale var sjitrått! ö Endret 13. januar 2009 av xantir Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Bare vent til avslutningen. Den er genial. Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvordan kommer jeg meg inn i tempelet helt i slutten? Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Da var det spillet ferdig. Greide det på under 12 timer Skuffende slutt.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har spilt i ca en time, og har lagt spillet fra meg. Sikkert bare min snevre spillsmak, men dette var kjedelig Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Da var det spillet ferdig. Greide det på under 12 timer Skuffende slutt.. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Da var det spillet ferdig. Greide det på under 12 timer Skuffende slutt.. Hvorfor det? Kampen mot faren til Elika var jo altfor lett, og det opplegget med ahriman var og enkelt. Hele spillet var faktisk altfor enkelt! Og det var jævla irriterende at alt ble slik som det var i begynnelsen etter jeg hadde healet hele landet... Endret 18. januar 2009 av mbSolli Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Husk spoilers folkens! Enkelte som kanskje tenker på å kjøpe spillet ser sikkert i denne tråden om hvor bra spillet er, og da er det kjedelig å lese hva som skjer på slutten f.eks. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Da var det spillet ferdig. Greide det på under 12 timer Skuffende slutt.. Hvorfor det? Kampen mot faren til Elika var jo altfor lett, og det opplegget med ahriman var og enkelt. Hele spillet var faktisk altfor enkelt! Og det var jævla irriterende at alt ble slik som det var i begynnelsen etter jeg hadde healet hele landet... Men, hvis du var prinsen, hva ville du valgt? Elika eller et land du aldri hadde hørt om eller vært i før? Endret 18. januar 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Da var det spillet ferdig. Greide det på under 12 timer Skuffende slutt.. Hvorfor det? Kampen mot faren til Elika var jo altfor lett, og det opplegget med ahriman var og enkelt. Hele spillet var faktisk altfor enkelt! Og det var jævla irriterende at alt ble slik som det var i begynnelsen etter jeg hadde healet hele landet... Men, hvis du var prinsen, hva ville du valgt? Elika eller et land du aldri hadde hørt om eller vært i før? Forstår jo at han gjorde det da, men var ikke det som gjorde at slutten var så dårlig. Var at det var for enkelt, så fram til en vill kampscene. Hele spillet var for enkelt all the way trough, ingen utfordringer. Lenke til kommentar
sm0 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Synes også det var altfor lett.. Kunne spitte med kontrollen i fanget og trykke på "A" med den ene hånda, mens jeg spiste pizza med den andre. Han hopper jo rett vei av seg selv hele tida Spilte det forøvrig rimelig lenge (på X360) frem til jeg hadde drept "seducer"-dama og warrior-fyren fullstendig , så gav jeg opp Flott å se på, men overhodet ikke fengende, etter min mening. Men er vel gjerne bare min spillsmak Leste en uttalelse ett sted om at "PoP er som en barnepasser." Støtter den, det er altfor enkelt Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Oida! 26. februar kommer en DLC til prince of persia (ps3 og xbox360). "The Prince of Persia Epilogue" som tar handlingen litt videre. + ups the difficulty + adds a new power for Elika and attack for the Prince + reveals a brand new location + and includes two unlockable skins that become available after completing the Epilogue http://ps3.ign.com/articles/949/949047p1.html Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 + reveals a brand new location Noen som har hørt noe om hva dette egentlig vil si? Blir uansett godt med litt påfyll da Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kjipt at jeg mest sannsynlig spiller Killzone 2 når DLC-et kommer. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fant denne på play.com. Går under tollgrensen og får med "The Prince of Persia Epilogue" dette var jo et sinnsykt bra tilbud. Men er noe eg lurer på. Er det så fett som på filmene? Det ser litt ut som et typisk sånn spill som ser dritfett ut på filmene, men etter man har spilt det i noen timer finner man ut at man bare gjør det samme om og om igjen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Betalte 9,99 £ for ca en uke siden Fra play.com. Spillet er sikkert ok, spesielt til en så lav pris. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Husker eg fikk en mail fra de om at det bare kostet 9,99 i en periode. Men det koster bare 14 GBP for bare spillet no. Endret 7. april 2009 av Naiits Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Spillet er absolutt verdt 100 spenn. Har runda det og epilogen, og jeg koste meg ihvertfall. kan bli litt repetitivt, men det kan jo de fleste spill egentlig. Graffen er helt jævlig digg ihvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå