Gå til innhold

Skjermen blir svart etter ett sekund

Tangier

Anbefalte innlegg

Jeg har en BenQ skjerm 19" 8ms som er noen år gammel. Egentlig er den bare ett år siden den jeg hadde ble ødelagt og jeg fikk tilbake en på garantien. Jeg har 4870x2 og kjører med en samsung 22" som hovedskjerm, men vill ha BenQen til ekstraskjerm. Det funket fint for et par måneder siden med DVI kabel, den kabelen har jeg lånt bort til en kamerat så nå kjører den på en vanlig 15-pins kabel med adapter.

Problemet er slik; Jeg endrer instillingene på skjerminstillinger (kjører Vista Ultimate, hvis det skulle bety noe) til utvid skrivebordet til denne skjermen, da viser den skrivebordet i ett sekund, men så blir det svart, på knappen lyser grønt, men skjermen er av fordi jeg kan ikke en gang endre på instillingene på skjermen med de knappene som er der. For å få det til å funke igjen trenger jeg ikke reboote eller noen ting, eneste jeg gjør er å ta bort igjen utvid skrivebordet til denne skjermen, trykke bruk, og så sette det på igjen. Da skjer det samme igjen, ett sekund bilde og svart.

Noen som vet hva dette kan bety, eller hva jeg kan gjøre for å fikse dette?

Og for å svare på spm, Ja jeg har nyeste skjermkortdriver, ati 8.12

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har eksakt samme problem med Samsung Syncmaster 225BW.

Skjermen viser bildet i et sekund, så blir den svart (ikke bilde). Ingen av knappene fungerer. Har prøvd den på ulike PC'er, samme problem. Bruker DVI.

Vet noen hva slikt kommer av blir jeg lykkelig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...