alkymist Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Heisann, håper noen kan help meg litt. Saken er at jeg har PS2 m/GH1, 2 og 3 + 2 gitarer. Skal kjøpe Wii i morgen, og har lyst på GH world tour... Er det så stor forskjell mellom GHWT til Wii og PS2 at jeg bør kjøpe det til Wii (m/gitar) fremfor å kun kjøpe spillet til PS2? Kan jeg f.eks laste ned ekstra låter til Wii eller er det kun PS3 og Xbox360? Og foreløpig er det ikke aktuelt med fullt instrumentoppsett... mvh Øystein Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kjøp heller xbox 360, den kan du hverfall laste ned masse sanger, og den koster ikke mye heller 1500kr Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kjøp heller xbox 360, den kan du hverfall laste ned masse sanger, og den koster ikke mye heller 1500kr Selv om dette ikke er et svar på spørsmålet så er jeg faktisk tilbøyelig til å være enig, hadde nok først kjøpt meg en Box også kjøpt meg GH: Worldtour etterpå. Da får du også Rock Band 1 og 2 tilgjengelig. Lenke til kommentar
VitoC Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Du kan laste ned sanger til Wii også, selv om det er en smule mer komplisert enn på xbox. Men må si meg enig i at det nok er smartere å kjøpe xbox/ps3 og dermed få rockband tilgjengelig. Men vil du ha wii så vet du ihvertfall nå at det er mulig å laste ned sanger der også. Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Xbox er uaktuelt. Ikke på grunn av pris, men WAF er i mitt tilfelle ikke-eksisterende... i tillegg liker jeg ikke kontrollene på Xbox. Skal sjekke litt mer ut på nedlastbare sanger til Wii, men det kan se ut som om det blir å fortsette å spille GH på PS2. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noe annet som er irriterende med Wii er 1 wii remote per instrument. Og ja, du må ha wii remote for å bruke mikrofonen også selv om den har usb. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Da ender man fort opp på: GH Bandpakke: ca 1800,- To ekstra Wiimotes: 1000,- GH3 med gitar: 400,- (Hvis du ønsker ekstra gitar. da må du også ha enda en wiimote for å utnytte alle fire instrumentene) = 3200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå