Gå til innhold

Forskjell på Guitar Hero til Wii og PS2?

alkymist

Anbefalte innlegg

Heisann, håper noen kan help meg litt. Saken er at jeg har PS2 m/GH1, 2 og 3 + 2 gitarer. Skal kjøpe Wii i morgen, og har lyst på GH world tour...

Er det så stor forskjell mellom GHWT til Wii og PS2 at jeg bør kjøpe det til Wii (m/gitar) fremfor å kun kjøpe spillet til PS2?

Kan jeg f.eks laste ned ekstra låter til Wii eller er det kun PS3 og Xbox360?

Og foreløpig er det ikke aktuelt med fullt instrumentoppsett...

mvh Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp heller xbox 360, den kan du hverfall laste ned masse sanger, og den koster ikke mye heller 1500kr

Selv om dette ikke er et svar på spørsmålet så er jeg faktisk tilbøyelig til å være enig, hadde nok først kjøpt meg en Box også kjøpt meg GH: Worldtour etterpå.

Da får du også Rock Band 1 og 2 tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Du kan laste ned sanger til Wii også, selv om det er en smule mer komplisert enn på xbox. Men må si meg enig i at det nok er smartere å kjøpe xbox/ps3 og dermed få rockband tilgjengelig. Men vil du ha wii så vet du ihvertfall nå at det er mulig å laste ned sanger der også. :thumbup:

Lenke til kommentar

Xbox er uaktuelt. Ikke på grunn av pris, men WAF er i mitt tilfelle ikke-eksisterende... i tillegg liker jeg ikke kontrollene på Xbox.

Skal sjekke litt mer ut på nedlastbare sanger til Wii, men det kan se ut som om det blir å fortsette å spille GH på PS2.

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...