Lami Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Når jeg skal installere nye drivere (vet ikke om jeg har nyeste drivere nå da men) så kommer det opp mange feilmeldinger. Intern Feil / FEILMELDING Feilnummer: 0x80040707 Beskrivelse: Når jeg trykker OK så kommer det opp igjen, når jeg trykker OK igjen så kommer det opp 'ATI-programvare' også en melding der også: Alvorlig Unable to load ATICIM.dll Og når jeg trykker OK så kommer det opp installasjonen for ATI-programvare også der lisensavtalen skal stå står det ingenting, det er tomt. Også velger jeg installasjontype, går fint det også Finish. Men da skjer det ingenting. Har prøvd å restartet men det hjalp ikke. Ingenting er installert. Jeg har prøvd Omega driverene, når jeg holder på å installere der får jeg opp samme feilmelding, 0x80040707 men når jeg har trykket OK 2 ganger så kommer dette opp: Severe ISLAYER.DLL not loaded into memory Også når jeg har trykket OK kommer det opp: Unhandled Exception Error Number: 0x80040707 Description: Failed to load dll: ISLAYER Setup will now terminate Jeg har slettet alt av gamle drivere før jeg har prøvd og installere. Jeg har spurt om hjelp andre steder men ingen har greid og hjelpe meg Skjermkortet er ATI Radeon HD 4850 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Åå! ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) og du er sikker på at du har lasta ned riktig driver for riktig OS? og har du problemer med å installere andre ting? kan være HD som er korrupt og ikke vil installere. Endret 1. januar 2009 av super_1990 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Har lastet ned riktig drivere ja. Har ikke problemer med å installere andre ting nei Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har du prøvd å installere driver-cden som fulgte med skjermkortet? Har du prøvd å formatere Harddisken og installere Windows fra bånn av? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Har prøvd og installere driverene fra cden ja. Samme problem. Formatering er siste utvei da.. må prøve og finne ut av det Lenke til kommentar
Grøvdal Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hadde samme problem med HD 4870, eneste utvei var å formatere å legge inn windows på nytt... Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå