tomsi42 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Et ensomt og forlatt sikringsskap: 1/25s, f/3.5, 25mm, ISO 400 Olympus E-420 + 25mm f/2.8 pancake - håndholdt. Tom Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Enkelt og tett utsnitt, linjene og etterbehandlingen gjør dette severdig, høyre hjørne oppe tilfører ikke så mye , øyet ledes for fort opp i hjørne og ut av bildet, et kutt her ville stoppe øyet i det man kan studere, første som slår meg...lekkert var det jo.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Det er nesten så jeg kjenner meg igjen, for dette ligner på en ryddig versjon av et av bildene i picasa-galleriet mitt (se signaturen). Du husker kanskje hvilket. Og resultatet er vellykket. Det er ryddig og enkelt. De som tviler på om dette er dekorativt kan forsøke å forestille seg dette i en enkel ramme med passepartout. Det er ikke så rendyrket estetisk som mine varianter, men det vil med rett presentasjon heller få et mer surrealistisk preg. Det kan faktisk bli tøft hvis dette presenteres som kunst. Mange vil reagere, men jeg tror de fleste vil finne det litt morsomt. Og dekorativt på sin egen, skrudde måte. Jeg liker det, Tom. Endret 26. desember 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Takker for den, PM. Det er vel ikke å stikke under en stol at din stil har inspirert meg en god del. Noe forskjell er det; som du sier, så heller du mot det estetiske. Jeg heller nok litt mer i en surrelistisk retning. Prøver i hvertfall. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Og som her får du det til noen ganger. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg tillater meg en liten "bump" på denne. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg blir sittende å studere det som er til høyre for sikringsskapet, gjemt bak døra. Om det også er en sikring er den diger. Om bildet vet jeg ikke helt hva jeg mener. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Du har nok rett, det ser ut til å være en større sikringsholder. Men jeg har sett de større mye større. Sikringer på størrelsen av en halvliters boks og litt til. Men da er de litt anderledes. Tom edit: fjernet dobbelt-post Endret 30. desember 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå