Bruker-146784 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Her er de: 1.Nårtid kan jeg bygge mine egne baner? 2.Nårtid og hvordan kan jeg prøve andres baner? PS: Jeg er på level 4 (tror jeg) jeg er vertfall i et slått med spøkelser osv. Lenke til kommentar
starfucr Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Her er de: 1.Nårtid kan jeg bygge mine egne baner? 2.Nårtid og hvordan kan jeg prøve andres baner? PS: Jeg er på level 4 (tror jeg) jeg er vertfall i et slått med spøkelser osv. 1 og 2, Det kan du med en gang. For å lage egne baner må du bare gå til My Planet eller hva den heter, den lillee månen til venstre for littlebigplanet. Det trykker du deg inn på et krater og velger å lage en bane. Du må gjennomføre tutorials for å lage baner. 2. Du kan velge andres baner såfremt du er logga på psn nettverket. Er du ikke logga på er endel meny valg tatt bort, andres baner finner du på littlebigplanet planeten i midten. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det er ikke helt riktig starfucr. Man må fullføre de første levlene. Man får beskjed når man kan gjøre det. Er snakk om 3-4 levler man må ta først. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kan lønne seg å vente til man har kommet litt lenger ut i spillet og etter at man har spillt noen custom brett for da får man mye annet kult materiale man kan bruke i sitt eget brett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå