olahli Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 1 fil til 2 filer hvordan jeg har en fil som er for stor for en diskett... jeg må ha filen over til en anne maskin som ikke har internett og jeg har ikke større disk-plass på noe som helst....bare 1,44 MB disketter.....men hvordan får jeg det til filen er RAR'a fra litt over 9 MB til litt over 2 MB... HELP! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Vel, du kan prøve å lage en tom RAR fil på disketten. Så adder du filene du skulle ha også spør programmet etter flere disketter etterhvert. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 HJ-Split er meget enkelt å bruke , det splitter og joiner alle filer uansett format. Last den ned fra www.freebyte.com/hjsplit Lenke til kommentar
maedox Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Da vil jeg bare påpeke at google er din venn Første resultatet på "file splitter" er link til et shareware program som angivelig skal kunne splitte og sette sammen filer. Prøv d du. Lenke til kommentar
olahli Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 takk så meget!!! Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 filen er RAR'a fra litt over 9 MB til litt over 2 MB... Om du alt bruker RAR, kan du vel like godt bare sette den til å dele etter 1,4 MB også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå