Datasmurf Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg fikk X360 Elite til jul og med den fulgte LEGO: Indiana Jones og Kung Fu Panda. Jeg starta å spille Indiana Jones og spilte i noen timer, savet og alt var bra da, da jeg så skulle fortsette etter å ha testa hvilke av de gamle Xbox-spilla mine jeg kunne spille på 360en, fikk jeg et sjokk. Jeg fikk ikke signa inn profilen min på LEGO: Indiana Jones, umulig å loade og når jeg prøvde å starte et nytt spill, kom det opp at den ikke fant harddisken. Testa med Kung Fu Panda om det var sånn der også, men nei, der var alt fint. Samme gikk for Guitar Hero: Aerosmith, som jeg også fikk og måtte prøvespille og det fungerte også fint å loade og signe inn og alt sånn. Noen som har opplevd det samme, evt. vet hva som har skjedd? Jeg vil gjerne fortsette å spille Indiana Jones, det er herlig ... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Prøv å ta ut den skadeskutte harddisken, start spillet, skru av konsollen, putt inn harddisken og prøv igjen. Om ikke det hjelper må nok nestenemann ta over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå