Kridal Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei! Skal kjøpe telefon brukt, til 1500,-.. Har valget mellom disse to telefonene, og lurer på hvilken som er best? Og er den verdt prisen? Begge er i grei stand utseendemessig.. Jeg tenker på det indre.. Mobilen vil i hovedsak bli brukt til musikk og internett (wifi). Kameraet vil nok også bli brukt en del, og noe GPS (da i storbyer).. Noen av mobilene som er klart best, eller? Hvilke anbefaler du på mitt grunnlag? Noe spesielt jeg bør vite om på noen av telefonene? Har ikke prøvd ut noen selv! Dette haster litt da jeg må bestemme meg innen 27. desember, aller senest 28.. Håper på mange gode svar! Trenger virkelig hjelp! På forhånd, Takk!! Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg ville ha godt for N82... Siden den har fått så god omtale over mange steder... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Veldig like telefoner. Siden du skal bruke kameraet mye bør du gå for N82. N78s kamera er kun middels. Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Gå for N82. Konge telefon. Eneste klagen jeg har hørt på den er at noen ikke liker tastene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå