thrice Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 110, 74.8 percentile. Selvom jeg ikke orka å tenke så nøye på alle (hadde 8 min igjen da jeg var ferdig) Jeg fikk det samme Hadde dog bare 3 min igjen når jeg var ferdig. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Fikk 103 når jeg bare valgte et svar på de siste 15. Orka ikke mer ble for kjedlig Kunne nok gjort det en del eller noe bedre. Endret 26. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 fikk 113, men gjetta meg igjennom slutten.. ble litt lei.. er ikke så glad i de testene som er bare denne typen spørsmål.. på de mer varierte testene ligger jeg på ca 130.. men er jo ok dette også da.. 113 er jo 80th percentile eller hva det nå sto. Lenke til kommentar
enternamehere Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 125... 14 minutter igjen da.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 119, gikk litt lei på slutten, ikke det at jeg tror jeg kunne gjort det stort bedre. Blir så mistenkelig stresset av tidsbegrensningen...selv om jeg hadde god tid igjen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Gidda ikke å begynne testen. Det stod faen meg "Beklager!" når jeg høyreklikka bare for å sjekke noe. Hva faen er det å skrive? Lenke til kommentar
Two-headed boy Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) 133. Rakk ikke å tenke ordentelig på de 2-3 siste oppgavene. Tviler på resultatet. Endret 26. desember 2008 av Sopass Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 97, er med andre ord helt normal. Liker meg fint der jeg Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg tror det er en del som ikke vil si IQ-en sin her, sikkert en av grunnene til at snittet virker så høyt. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) 97, er med andre ord helt normal. Liker meg fint der jeg Angående det å være "normal".. Noen ganger (eller for å være ærlig: ofte) ønsker jeg at jeg hadde hatt f.eks. 85 i IQ.. For da kunne jeg ha levd et enkelt og ukomplisert liv der jeg ikke hadde hatt peiling på, og ej eller hjernekraften til å bry meg med så mye. - Jeg hadde da klart å slå meg til ro slik som alle andre på min alder gjør. - Jeg hadde da trodd på alt som ble fortalt av andre folk/i media/myndigheter/o.s.v uten å være kritisk. - Jeg kunne da vært kristen med sterk tro på Gud og fått mye ekstra håp og glede i livet. Et normalt liv uten fremmedfølelse, depresjoner og identitetskriser hadde virkelig vært noe.. *sukk*. Jeg måtte selvsagt være smart nok til å klare å få et fagbrev, og holde på en enkel jobb, men der går jaggu grensen.. Endret 26. desember 2008 av scumbag Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Fikk 108.. med andre ord ganske gjennomsnittlig. mulig jeg hadde fått høyere score hvis jeg hadde tenkt mer, men hater slike oppgaver Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) 97, er med andre ord helt normal. Liker meg fint der jeg Angående det å være "normal".. Noen ganger (eller for å være ærlig: ofte) ønsker jeg at jeg hadde hatt f.eks. 85 i IQ.. For da kunne jeg ha levd et enkelt og ukomplisert liv der jeg ikke hadde hatt peiling på, og ej eller hjernekraften til å bry meg med så mye. - Jeg hadde da klart å slå meg til ro slik som alle andre på min alder gjør. - Jeg hadde da trodd på alt som ble fortalt av andre folk/i media/myndigheter/o.s.v uten å være kritisk. - Jeg kunne da vært kristen med sterk tro på Gud og fått mye ekstra håp og glede i livet. Et normalt liv uten fremmedfølelse, depresjoner og identitetskriser hadde virkelig vært noe.. *sukk*. Jeg måtte selvsagt være smart nok til å klare å få et fagbrev, og holde på en enkel jobb, men der går jaggu grensen.. Er så utrolig enig Endret 26. desember 2008 av Uderzo Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) 97, er med andre ord helt normal. Liker meg fint der jeg Angående det å være "normal".. Noen ganger (eller for å være ærlig: ofte) ønsker jeg at jeg hadde hatt f.eks. 85 i IQ.. For da kunne jeg ha levd et enkelt og ukomplisert liv der jeg ikke hadde hatt peiling på, og ej eller hjernekraften til å bry meg med så mye. - Jeg hadde da klart å slå meg til ro slik som alle andre på min alder gjør. - Jeg hadde da trodd på alt som ble fortalt av andre folk/i media/myndigheter/o.s.v uten å være kritisk. - Jeg kunne da vært kristen med sterk tro på Gud og fått mye ekstra håp og glede i livet. Et normalt liv uten fremmedfølelse, depresjoner og identitetskriser hadde virkelig vært noe.. *sukk*. Jeg måtte selvsagt være smart nok til å klare å få et fagbrev, og holde på en enkel jobb, men der går jaggu grensen.. Det er ikke en automatikk i det å ha høy IQ, og det å ha en forståelse for samfunnet rundt seg, bare så det er sagt. Og hvis du var seriøs på dette dette med fremmedfølelse og depresjoner er det utrolig arrogant og tro at du er så fantastisk spesiell at du ikke har de samme følelsene og reaksjonene som andre mennesker med lavere IQ. Men så klart, det begrenser seg for hvor mye livserfaring og selvinnsikt en tenåring kan ha. Endret 26. desember 2008 av thrice 1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Går ikke IQ mest ut på logikk? Endret 26. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det finnes mange typer IQ. Lenke til kommentar
alfao232ga Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det hjelper lite å være smart når man er lat! Ta å gjør leksene deres enn å sitte her å teste IQen deres, det dere kommer lengst med ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 121 fikk jeg. Joda, jeg sier meg fornøyd med det, nå på natta. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Det hjelper lite å være smart når man er lat! Ta å gjør leksene deres enn å sitte her å teste IQen deres, det dere kommer lengst med ! Jeg vet ikke med deg, men jeg er ikke den typen som sitter med lekser i jula. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Finnes det IQ-tester for sosial intelligens og kreativitet? Det hadde vore litt meir interessant enn dette logiske crappet. Fekk 123 forresten, men hadde kanskje litt for god tid igjen (9 minutter), og er dessutan ikkje 18 år. *unnskyldninger* Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg fikk overraskede 128! Er nesten litt stolt! Og forundret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå