Den åttende profet Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Så ikke om det sto hvor mange oppgaver der var i begynnelsen, men det var 15 min igjen da jeg var ferdig. Hadde jeg visst det, skulle jeg brukt mye mer tid. Ikke det at det er en unnskyldning alså Det var en del av testen å skjønne sånne ting Lenke til kommentar
delfin Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Klarer dere den her. Helst med en forklaring. E har ingen flater, bare vertices? Ser ingen andre umiddelbare "odd ones". Vanskelig å vite om man har rett "odd one" ... Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 E har ingen flater, bare vertices? Ser ingen andre umiddelbare "odd ones". Vanskelig å vite om man har rett "odd one" ... D er eneste figur som ikke har partall i antall kanter. Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 E har ingen flater, bare vertices? Ser ingen andre umiddelbare "odd ones". Vanskelig å vite om man har rett "odd one" ... Har du gått og lurt siden februar? På figure E dekker ikke den ene figuren deler av den andre. På A-D ser det ut som en bit ligger oppå en annen. K Lenke til kommentar
delfin Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Har du gått og lurt siden februar? På figure E dekker ikke den ene figuren deler av den andre. På A-D ser det ut som en bit ligger oppå en annen. K Neida. bare ramlet innen tråden... MEN, som han over nevnte så er det flere mulige løsninger... slike oppgaver er ikke bra... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Men å klippe bort unødig tomrom i bildet du limte inn, nei det klarte du ikke. 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Men å klippe bort unødig tomrom i bildet du limte inn, nei det klarte du ikke. Hehe! Følger ikke med bilderedigeringsprogram i OS X. Skyld på latskap! Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Er dette hva det vil si å være smart? Kan ikke komme på en eneste situasjon, untatt IQ tester, hvor de greiene er greie å "kunne". Fikk vel 97 eller noe. Men gikk lei etter 2-4 stk, og spammet meg igjennom resten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Kort fortalt: Intelligence is a better predictor of educational and work success than any other single score. Wikipedia - IQ Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Er dette hva det vil si å være smart? Kan ikke komme på en eneste situasjon, untatt IQ tester, hvor de greiene er greie å "kunne". Fikk vel 97 eller noe. Men gikk lei etter 2-4 stk, og spammet meg igjennom resten. Jeg syns også det er helt meningsløst. Morsomme oppgaver, da. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det hadde jeg aldri trodd. Jeg er til og med tre år yngre enn det testen er beregnet på. Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg ville vurdert å dytte inn laderen snart. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Mensa-(hjemme)testene er VELDIG snevre Har du løst ti av dem, så skjønner du resten. Hvis man virkelig vil vite hva man har er WISC-IV og lignende langt bedre. Det kommer jo an på hva man vil måle; generelle evner eller kun evne til å se mønster Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Mensa-(hjemme)testene er VELDIG snevre Har du løst ti av dem, så skjønner du resten. Hvis man virkelig vil vite hva man har er WISC-IV og lignende langt bedre. Det kommer jo an på hva man vil måle; generelle evner eller kun evne til å se mønster Gledesdreper Lenke til kommentar
been35 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Prøv www.iq-tester.no og http://www.iqtestsidan.se Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) 131. Jeg har tatt testen før og orker ikke å ta den igjen for å bevise noe som helst. x) Endret 9. august 2014 av Star Fox Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) slett. Endret 31. mars 2016 av _Perra Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Dette skal være en medium vanskelig mensaoppgave. Noen som er enig med svaret mitt? Oppgaven Mitt svar 4 Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) https://uorganisert.files.wordpress.com/2010/03/iq-fargeblind.jpg Hva er IQ'en til den som har brukt dette som en IQ-test? Endret 31. mars 2016 av Clarus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå