Gå til innhold

Nokia 6600 - radio på høyttaler?

voluz

Anbefalte innlegg

Hei!

Dama fikk en Nokia 6600 til jul. Denne har radio. Funker fint gjennom headset'et, men å få radio ut på høyttaleren var verre....

I manualen (den norske som fulgte med, har også dobbeltsjekket mot den svenske på nettet) står det at man i Radio-modus skal gå inn på Innstillinger og at man der kan veksle mellom lyd i headset eller på høyttaler. Dette valget finnes imidlertid ikke...

Noen som har peiling?

P.S. Har sjekket om det er siste programvareutgave, og det er det.

Manual her -> Underholdning -> Radio (s. 28)

Endret av voluz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner ikke helt hvordan det er på den mobilen, men nåde på N82 og på 5800, så kan jeg få radio på høytalerene om jeg gjør følgende:

1. Sett i headsett.

2. Når menyen hvor du skal velge om det er headsett, handfree osv kommer, så trykke på avbryt.

3. Start radio.

Da kom radioen på høytalerene.

EDIT: på 5800, så får jeg opp valget "Aktiver høytaler" slik at jeg kan bytte mellom headsett og høytalere.

Endret av TommyFM
Lenke til kommentar
Aner ikke helt hvordan det er på den mobilen, men nåde på N82 og på 5800, så kan jeg få radio på høytalerene om jeg gjør følgende:

1. Sett i headsett.

2. Når menyen hvor du skal velge om det er headsett, handfree osv kommer, så trykke på avbryt.

3. Start radio.

Da kom radioen på høytalerene.

EDIT: på 5800, så får jeg opp valget "Aktiver høytaler" slik at jeg kan bytte mellom headsett og høytalere.

Takk for svar...

Men kommer ikke noe spørsmål om hva jeg kobler til når jeg setter inn headset'et.

Hvis jeg starter radioen uten å ha satt i headset'et kommer det (naturligvis) beskjed om at jeg må sette i headset (ettersom dette fungerer som antenne), men når jeg setter det inn kommer lyden rett på headset'et. Får ingen spørsmål, og under "innstillinger" er det ikke noe som heter å aktivere høyttaler...

Når jeg bruker musikkspilleren får jeg musikken på høyttaler når jeg tar ut headset'et. Så det ER altså mulig å få lyd på høyttaleren, men jeg får ikke til radioen...

Lenke til kommentar
Om det headsetet du setter i er et handsfree headsett, så får du ikke noe valg, da mobilen skjønner at dette er en handsfree.. Prøv med et vanlig headsett som ikke har mikrofon. Da skal du få opp et valg.

Nix. Det som fulgte med er vel ikke handsfree (jeg ser isåfall ingen mic), og får ikke noe spørsmål om det er headphones eller handsfree. Har også prøvd med andre headphones uten at jeg får noe spørsmål.

Snodige greier dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...