Gjest Psycoo Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Som tittelen sier, hva er tvangstanker? Noen som har noen eksempler på det? Lurer på om jeg lider av noe sånt. Navnet på det virka hvertfall passende. Kommer på bestemte ting hele tiden som får meg til å gråte helt plutselig. Det er ikke så ille at jeg ikke klarer å holde inne, men om jeg er alene gråter jeg med en gang. Det er som i en skummel film hvor en person holder seg på hodet etter et kvart sekund med blikk fra et minne dem har eller noe slikt. Føles ut som et minne som forfølger meg, eller noe. Ekstremt vanskelig å forklare. Og ja, jeg vet HVA minnet er, og det er det samme hver gang, men vil helst ikke meddele her, da det fort blir gjenkjent om noen skulle se det. Dette går meg til hodet snart. Jeg blir virkelig gal av det. Kan dette være tvangstanker av noe slag? Hva bør jeg gjøre med det? Typisk kveld som nå: Sitte/ligge og vri seg i senga, gå rundt i rommet, dra/"klø" seg i håret, konstant gråte, plutselig gråte. Ble litt merkelig skrevet, men vi prøver. Håper dere har litt mer peiling enn meg. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Høres ut som traumer. Du bør skaffe psykisk hjelp så snart som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå