phnx85 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hvordan får jeg aktiver den andre S-ATA disken min? S-ATA kontrolleren finner den disken men Windows 2000 finner den ikke. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Mener du at BIOS finner disken men ikke Windows 2000? Kanskje windows trenger drivere? Ta en titt i disk management også! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Vet ikke hvordan det er med det kortet, men på mitt msi nForce2 hk _må_* man kjøre raid hvis man har flere S-ATA disker. Kan vere at det er noe lignende? (*kan vere at jeg tar feil angående dette, da jeg ikke forska så mye da jeg alikavel skulle ha raid. Men det virka som om man måtte kjøre raid, muligens man bare kan sette opp to arrays med 1 disk på hver(ikke bruke raid-funksjonaliteten).) Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Den var i disk management, den var bare ikke formatert, derfor ikke jeg fant den i Explorer. Det burde jeg jo tenkt på :oops: Takker for raske svar! Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Du må Føst Systemdiskett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå