daniel_984 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Tror jeg du leste feil i innlegget mitt. Mente at du kunne kjøpt faktiske slanger et sted, enten blå eller faktisk bare tilsette farve i vannet ditt etterpå. Bare en tanke da.. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Ser ut til at jeg leste feil ja Takker forresten for alle ideer og tanker til nå og delene jeg har fått Var nede på lageret som jeg fikk stål stengene av, men de skulle ikke sveise noe da, så d måtte i såfall bli en annen gang. Tror jeg skal spør farfar om han kan ta de med på jobben . De driver mye med sveising Noen forresten som hvet hvor de driver med lakkering her på Jæren? Tenkte at jeg skulle fått et av bildene i linkene under lakkert på bakdøren (hvis jeg bytter til Mirrors edge theme da). Gi en kommentar om hvilket dere synes ser best ut: Fait and enemy Bilde 2 (Faith in mirror) Tror jeg holder en knapp til bildet "Faith in mirror" siden dette glir bedre sammen med resten av kabinettet med speil overflater... Endret 23. januar 2009 av Heigren Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) det bilde det var maks kult a ? ;D jeg skal også ha ett bilde på min mod, men jeg har ikke funnet noe bra enda !: vet du av flere kule bilder ? jEG VILLE VALGT faith in mirror. jeg digger moddene dine , ,stå PÅ! Endret 25. januar 2009 av bimme432 Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 heisann Flott at du liker moddene mine Vis du er på jakt etter bilder, så finner du mange kule som går på mirrors edge og generelt Parkour her: http://www.coolchaser.com/themes/show/511127 Ellers finner du også mange mirrors edge bilder i alle størrelser her: http://www.coolchaser.com/themes/show/495806 Her er siden hvor alt ligger på: http://www.coolchaser.com/themes/keywords/the%20mirrors Har snakt med farfar i dag, og han har påtatt seg ansvaret å sveie sammen fronten. Leiter febrilsk etter front "nettingen" som det ikke ser ut til at det er så lett å få tak i Gi tips vis du vet! Er også på jakt etter noen som kan lakkere bildet på sidedøren og hva prisen blir. Kom gjerne med innspill Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Okei. Det er ikke noe vanskligere å bestille fra sidewindercomputers.com som en annen norsk nettbutikk. Du legger inn bestillingen også taster du adresse og alt det der og visa/mastercard. Så sendes pakken. Men av ekstra utgifter vil du få 25%moms pluss at posten vil ha 100kroner for å fortolle hvis det er verdien er på under 1000kroner og hvis verdien er over 1000kroner skal de ha 200kroner for å gjøre jobben. Evt kan du selv dra på ditt lokale tollkontor og fortolle der. Det koster deg 100kroner men du må sende ned kviteringen på at pakken er fortollet til posten. Selv ville jeg ha droppet Eheim pumper. De er basert på gammel imprellor prinsipp og har dermed lettere før å støy og gå i stykker enn feks i en swiftech mcp350/355/655. Disse pumpene er også normalt stillere enn eheim. Selv vil jeg ikke si at det er særlig store løfte høyder i kabinettet ditt. Disse pumpene skal normalt klare lett 2-3 meter Og de kraftigste 4-6meter. Hvis du går før silver slangen så e du rimelig garantert at du ikke får alga i loopen da slangen innehold sølv som hindre alge vekst Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Takker for gode svar MoDzoNa Får trolig bestilt en MCP655 pumpe i dag Blir nok at jeg kjøper fra sidewinder med tanken på prisen mellom de norske og USA`s butikker... Bare et lite spørsmål... Vis jeg vil gå til tollkontoret og fortolle, skall jeg bare si det til post kontoret når jeg henter varen eller må jeg gi beskjed når jeg kjøper produktet? Kjønte ikke helt den biten Endret 29. januar 2009 av Heigren Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Heihei! Fint prosjekt, liker ideene dine! Skal nok skaffe meg et større kabinett snart siden det Antec 1200 jeg har begynner og bli litt lite. Har den samme pumpa selv - skru opp lokket på tanken så det slipper inn litt luft, der er problemet! Da hører du ikke pumpa noe mere da. I'll stay tuned! Endret 5. februar 2009 av EditeD Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du må ta med deg faktura evt lignende du får på epost fra bestillingen. Så går du til tollkontoret. Og jeg tror du må sende kviteringen til posten på at du har vært hos tollkontoret. Men dette kan de hjelpe deg med hos posten på ditt lokale postkontor eller tollkontor. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Takker for svar MoDzoNa og takk for rosen EditeD Var meningen at jeg skulle bestille de delene fra Sidewindercomputers i dag, ettersom at første gangen jeg spurte, så ville far at jeg burde teste den suckse pumpa litt mer, men viss jeg ville ha det nye så var det greit... I dag var det en annen tone Han mente det ikke var noen vits i å kjøpe det utstyret. Irriterte meg og jeg sa begrunnelsene for hvorfor jeg ville kjøpe, men til ingen nytte Jeg får vente et par dager og spør igjen da. Håper på det beste Har forresten endret litt på den handlekurven (koster 3 dollar mer nå) Tenker jeg bruker den "sølv" nippelen på toppen av vanntanken, slik at jeg kan lage en kabel som går til toppen av kabinettet som jeg fyller veske i. Ellers er det ikke gjort noe serlig med kabinettet, bortsett fra at jeg har vært å kjøpt nytt plexiglass og fått kuttet ut fronten. Var også på arbeidsuke på elkjøp i forrige uke, og fikk med meg hjem et cieftec dragon full tower (samme typen som Alexis) som noen hadde kastet på elreturen. Det som var så greit med den var at det fulgte med stående stativ til PSU, slik at den står på høykant. Blir at jeg monterer det trolig i morra. Skal også se om jeg kunne fått pust ned en av sideplatene. Er syk, så får håpe det er bedre i morra, og at muttern slipper meg ut i garasjen Endret 14. mars 2009 av Heigren Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Var da svært så rolig det var her da? Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kjekt å se at det enda er liv i loggen Blir nok veldig bra dette, med ny lakking og greier Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ville helt klart gått for "honeycomb" Er hvertfall den jeg liker best, og så tror jeg kanskje det vil passe med den fine fargen på vannet ditt? Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Noen andre som har noen formeninger? Tenkte jeg skulle bestille i dag, og velger den som flertalet sier er kulest. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Honeycomb var kul og gir helt sikkert best airflow, men jeg syns førstnevnte var kulest.. gir mest gjennomført og rent utseende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå