Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal ha sex til helgen - fire spørsmål!

Gjest Somomdufårvitedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser tydeligvis ut som jeg må det, ja. Spørsmålet var rettet til trådstarter. Ikke deg. Men hvis du noen gang har hatt planlagt sex vil jeg gjerne høre din versjon. Tolk spørsmålet på hvilken måte du vil.

Okeiokei, har du noen gang runket? Har du noen gang planlagt at du skulle runke? var det noen forskjell?

Greia er at du tror at når noen har planlagt å ha sex med hverandre så stiller de seg rett foran hverandre og spør om hverandre er klare før de har misjoneren til han kommer også skilles de igjen. Men det ble helt sikkert klåing og foreplay først.

Lenke til kommentar
Darkbuster: Mener du på en eller annen måte at man ikke kan planlegge på forhånd å ha sex? At det ikke er sex om det ikke skjer spontant eller "naturlig"?

Såklart mener jeg ikke det. Jeg var mer interessert i å høre hvordan trådstarer hadde gjennomført planen sin, og til hvilken grad. Det virket som var vanskelig å skjønne. Ordlegger jeg meg virkelig dårlig?

Okeiokei, har du noen gang runket? Har du noen gang planlagt at du skulle runke? var det noen forskjell?

Greia er at du tror at når noen har planlagt å ha sex med hverandre så stiller de seg rett foran hverandre og spør om hverandre er klare før de har misjoneren til han kommer også skilles de igjen. Men det ble helt sikkert klåing og foreplay først.

Som jeg skrev til Pivotal må jeg ha ordlegget meg feil hvis innlegget var vanskelig å forstå. Jeg pleier vanligvis ikke å gå opp til en jente å spørre "Hei. Mulig å ta en tur innom fredag 14:45 og se hva som skjer videre?". Derfor dro jeg inn spørsmålet og ville vite hvordan trådstarter hadde utført dette.

Lenke til kommentar

Hehe, ja tror nok kanskje du ordla deg litt dårlig :p

Men er jo heller ikke unaturlig når det er snakk om at de er så unge.. kanskje de begge hadde pratet om sex og de hadde bestemt seg for at de var klare for å prøve det.. også foreslo enn av de å benytte muligheten når foreldrene var ute av huset til helga f.eks. Er da vel ikke så komplisert å tenke seg til :p

Lenke til kommentar
Såklart mener jeg ikke det. Jeg var mer interessert i å høre hvordan trådstarer hadde gjennomført planen sin, og til hvilken grad. Det virket som var vanskelig å skjønne. Ordlegger jeg meg virkelig dårlig?

---

Som jeg skrev til Pivotal må jeg ha ordlegget meg feil hvis innlegget var vanskelig å forstå. Jeg pleier vanligvis ikke å gå opp til en jente å spørre "Hei. Mulig å ta en tur innom fredag 14:45 og se hva som skjer videre?". Derfor dro jeg inn spørsmålet og ville vite hvordan trådstarter hadde utført dette.

Neste gang: "planegge sex? Hvordan fungerer det?"

Okei, nå som vi er på samme bølgelenge, tilbake til svaret:

Jeg tipper cyber over msn i et langdistanse forhold = man avtaler at man gjør det irl også.

Edit 1: eller så er det bare mensen.

Edit 2: eller så har de såvidt starta en gang også ville hun vente også krevde han en dato.

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

Meg og min har snakket litt om det, og fant ut at vi ville gjøre det. Det var ikke så planlagt at det var forhåndsbestemt hva som skulle skje, det gikk seg til. :)

Lenke til kommentar

jeg er gutt på 20 år. og har ikke hatt sex enda. men det er en jente jeg kjenner som har sagt at hun vil ha sex med meg.. men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. vil noen hjelpe meg?

pluss at jeg aner ikke hvordan jeg trer på kondomen. også tenk om jeg ikke får den opp. hvis jeg ikke får orgasme, er det vel litt flaut? noen råd?

Lenke til kommentar
---

ta på kondom:

Knip på den lille erta som stikker ut fra hodet på kondomet, brett rundt penis og rull ned.

Du får den opp, stol på meg.

Om du ikke kommer så skru på lyset. Om det ikke hjelper så bare fake når du er inne i hun og ikke la hun se kondomet når du trekker deg ut.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...