Gå til innhold

Brennehastighet

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem med brenneren min. Tar alltid på Determine max speed, men når den er ferdig å teste står det at den bare kan brenne i 24x fordi det blir ikke levert data fra HD raskt nok. Det er akkurat som disken låser seg på 26.5x under testen, Kjører jeg uten Determine max speed, blir det bare masse feilbrening... Hva er problemet? det er jo en 52x brenner?! :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har HDèn på primary IDE og aktivert UDMA 5 modus i bios,

samt min datam.>egenskaper>maskinvare>enhetsbehandling>

IDEATA/atapikontr.>primær IDEkanal>egenskaper>avanserte

innstillinger>DMA hvis tilgjengelig >OK

Så skal alt være i orden ???

Edit; sjekk alle IDE og ATAPI enheter med det samme !

Lenke til kommentar

Nåja 52x er jo bare 7800KB/s så skal du klare lett med dagens disker, men ta å kjør et disk defragmenterings program, feks speeddisk eller det som er i windows.

Det du og kan gjøre er å oppdatere brenneprogrammet du bruker + se etter firmware oppdatering til brenneren din.

Men vil og si at å brenne på 52x vil bare være muligt på slutten av cd-platen, vil og si at fra 40x til 52x er bare tull, er meget vanskelig å nå den hastigeten over 40x brenn/les?

Lenke til kommentar
Nåja 52x er jo bare 7800KB/s så skal du klare lett med dagens disker, men ta å kjør et disk defragmenterings program, feks speeddisk eller det som er i windows.

Det du og kan gjøre er å oppdatere brenneprogrammet du bruker + se etter firmware oppdatering til brenneren din.

Men vil og si at å brenne på 52x vil bare være muligt på slutten av cd-platen, vil og si at fra 40x til 52x er bare tull, er meget vanskelig å nå den hastigeten over 40x brenn/les?

Ja, det er riktig at oppgitt brennehastigheten er teoretisk max.

gjennomsiktig brennehast. kan gjerne være det halve.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...