Gå til innhold

tips til kjøp på proteinfabrikken og tips til trening.

Anbefalte innlegg

Hei, er en gutt på 18 år, veier 90kg og er 1.85 høy. Nå den siste måneden har jeg og 2 kammerater begynt å trene styrke sammen. Vi trener 3 ganger i uken og da trener vi biceps,triseps, bryst, skuldre, rygg og magemuskler. Men jeg har lyst til å begynne på proteiner for å bygge muskler fortere, så da spørr jeg dere hvilket produkt på proteinfabrikken jeg burde ta for å gjøre dette mulig?

jeg leste litt på denne å syntes den virket bra: http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=1990

er den noe å satse på ?

og en ting til. Jeg har en ølmage jeg har lyst å kvitte meg med og tenkte på å kanskje kjøpe denne ? http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=4556

i tillegg til å ta den så tenkte jeg å begynne å trene på trimsykkel jeg har hjemme, trene sånn intensiv trening på den. Men skal jeg trene det samme dagen når jeg har komt hjem fra styrketrening, eller skal jeg sykle på trimsykkelen de 2 dagene i hverdagen hvor jeg ikke trener styrke?

håper på bra svar, takk på forhånd.

og ja, jeg skal legge om kostholdet mitt å spise mer sunt når jeg skal begynne å slanke bort ølmagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du kjøper fra proteinfabrikken virker ikke. Og ikke det du kjøper fra sverige heller. Er bare å få igang et sunt kosthold.

Og ikke begynn med kreatin protein og sånt. Bare kødder med spyken din. Du får ikke noe muskler av sånne produkter.

Jeg har sett mange mange mennesker som spiser sunt. Og de regner ikke engang ut kalorier. Og de får bedre fremgang enn de som regner ut kalorier. De har en flott men ikke sånn bodybuilding aktig kropp.

Lenke til kommentar

Nightwish: slutt å snakk dritt og usannheter, du har tydligvis ikke peiling på hva du snakker om så bare zip it og stikk til en annen del av forumet.

til trådstarter: FØr du begynner med tilskudd så må du regne ut hva du får i deg igjennom kosten, tilskuddet skal brukes der kosten ikke strekker til, du skal tydligvis ned i vekt, dvs, legg deg under ditt daglige kcal forbruk, legg deg høyt på proteiner, og mindre på carbs og fett, hendholdsvis, 2-4 gram per kg kroppsvekt, 2-3 gram per kg kroppsvekt, og 1 gram per kg kroppsvekt.

'

og få deg ett ordentlig program, enn det jalla greiene du har nå, trener du 3 ganger i uka, kan stronglifts 5x5 funke fett for deg. (google it)

Lenke til kommentar
Det du kjøper fra proteinfabrikken virker ikke. Og ikke det du kjøper fra sverige heller. Er bare å få igang et sunt kosthold.

Og ikke begynn med kreatin protein og sånt. Bare kødder med spyken din. Du får ikke noe muskler av sånne produkter.

Jeg har sett mange mange mennesker som spiser sunt. Og de regner ikke engang ut kalorier. Og de får bedre fremgang enn de som regner ut kalorier. De har en flott men ikke sånn bodybuilding aktig kropp.

HAH! Det er helt sjukt hvor mye rart som blir slengt ut på dette forumet.

Lenke til kommentar

proteintilskudd er ikke en magisk formel som gjør at "det virker". det er et tilskudd av hva du får i deg fra før. bortsett fra at tilskuddene er den beste form for protein og inneholder alle essensielle aminosyrer.

jeg vet ikke hvor du henter det ifra at det "ikke virker", men jeg tør banne på at 90% (meget godt mulig det er høyere) av de som er i gymmet, gjør det feil. de har sikkert kaloriunderskudd, de har sikkert dumpa karbohydratene. så de går hele tiden i underskudd. du kan drikke 10 protein shaker daglig og likevel gå i underskudd. 10 protein shakes gir ca 1700 kcal. og når de samtidig dropper baseøvelsene, så er det klart at det ikke vil virke. MEN, hvis du går fra et vanlig norsk kosthold til et litt bedre så er det klart du klarer å endre sammensetningen i kroppen litt, men det betyr ikke at du gjør det rett, det vil si stopp en gang det også. du må ha overskudd.

Lenke til kommentar
Databamse: veldig offtopic, men trådstarter har vel fårr nok av svar, så jeg tillater meg å spørre :) ser i signaturen din at du skriver enarms roing med stang, åssen utfører du det? kan aldri huske at jeg har sett noen ta roing enarms med stang :dontgetit:

Tipper det er omtrent samme utførelse som hantelroing bare at man bruker en stang som man holder ca midt på. Har gjort det slik selv noen ganger i alle fall, siden gymmen jeg trener på ikke har så fryktelig tunge manualer.

Lenke til kommentar
ja, forsto det sånn at det også må være eneste muligheten, men gud å vigglete det må være, spess hvis man har litt tyngre vekter og sliter litt med løfta..

Må man så må man, lol. Ene senteret jeg trente på en gang i tiden hadde bare opp til 34 kilos hantler, så da måtte man være litt kreativ i flere sammenhenger. Går forsåvidt greit å ro med stang istedenfor hantel, men man må holde stanga i ca. 45 graders vinkel i forhold til kroppen for å få plass til foten man skal ha på gulvet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...