progameren Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Hei. kjøpte en gammel stygg Mercedes 190. 1986 modell i dag. og det først jeg skal ha er et helt vanlig anlegg som funker. ikke noe dyrt. prøver å holde meg under 3k. 1.Hva trenger jeg? -spiller -høytalere noe mer? 2. hvordan kobler man dette? har 0 peiling på dette her. er det bare å ta ut de gamle høytalerne og sette inn de nye også er det 2 kontakter som skal inn i de gamle? er dette et standard søtt lite anlegg som funker til en ungdom som ikke bryr seg så mye om anlegget? http://dreamtm.no/shop/vare.asp?id=26591&a...&catid=3779 3. Må jeg ha subwoofer, forsterker osv? Eller er det bare å sette inn cd spillern og høytalerne så skal alt funke fint? Eller kan noen andre anbefale noe. sorry for at det kanskje er en sånn tråd fra før av men jeg trenger svar langt opp etter ørene mine. er helt blank. så takk til alle de som svarer seriøst og kan hjelpe meg med det her Endret 26. desember 2008 av progameren Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg tror jeg ville begynt med ett godt frontsett og en svært god spiller. Kjøp gjerne en med avtagbar front, slik at det nye anlegget ikke blir så attraktivt for de forb*nna tyvene. Som du sikkert forstår, så har ikke jeg heller allverdens med peiling, men jeg oppgraderte nettop min nil med ny spiller, (heller det vil si bildatamaskin og touchscreen, men uansett) samt ett bra komponentsett framme. Jeg mangler riktig nok litt i de dypeste tonene, men lyden er ivertfall kjempebra. Jeg har brukt under 10k sålangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå