OleKHH Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Nå er det jul og alle seriene jeg vanligvis så på er ferdige. Så nå trenger jeg noe nytt og se på, og trenger noen tips. Nyere serier som jeg har fulgt med på: Heroes House Terminator Dexter Californication Dirty sexy money How I met your mother The big bang theory + Simpson's, American dad, family guy Serier som jeg har sett på men ikke likte spesielt godt Pushing daises My own worst enemy Ghosip girl Ghost whisper Håper jeg ikke glemte noen nå. Noen forslag? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Secrets of a call girl Chuck Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Lost, Prison Break og My name is Earl Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Radioresepsjonen Radio på det nivået ingen andre når! Lenke til kommentar
OleKHH Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Avløpsrens:Er ikke så veldig glad i radio, så må nesten stå over den JFM: Lost og prison break var kule i starten, men ettersom flere og flere episoder kom så mista jeg interessen. My name is earl er morsom, men har man sett en episode så har man egentlig sett alle. Ståle: Litt skeptisk til call girl, men gir den et forsøk. Chuck virket ganske morsom. Er humoren litt sånn som i big bang theory? Takk så langt, noen flere? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 NCIS, Prison Break, House. 3 viktige! NCIS, Prison Break, House. 3 viktige! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 True Blood Lenke til kommentar
toazty Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) knight rider kom ut nye episoder i år, var mye kulere for 15 år siden da det gikk på tv med david hasselhoff men her er en liste over serier du MÅ se : CSI L.V. prison break The Shield Sopranos ingen vei utenom edit : glemte NCIS , Endret 26. desember 2008 av toazty Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Nip/Tuck eller Shark Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Avløpsrens:Er ikke så veldig glad i radio, så må nesten stå over den Det var ikke jeg heller, til jeg snublet over Radioresepsjonen. Råder deg og alle andre til å gi det et forsøk! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Aller seriene jeg følger med på / har sett: Heroes Prison Break Supernatural Smallville Jericho Lost True Blood My Name is Earl Sopranos South Park Family Guy Dexter Chuck Terminator: The Sara Connor Chronicles Scrubs Kongen av Queens Rome Serenity Battlestar Galactica Ja jeg har lite å gjøre på om dagene Endret 26. desember 2008 av Papirkurrv Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Anbefaler The Shield på det sterkeste. Glimrende serie som blir bedre og bedre fra sesong til sesong. Liker du sci-fi anbefaler Farscape, Firefly/Serenity og Stargate SG-1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Liker du sci-fi anbefaler Farscape, Firefly/Serenity og Stargate SG-1 Og ikke minst Battlestar Galactica. Ekstremt bra sci-fi serie. Lenke til kommentar
kattis Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 - Prison break! (syyykt bra serie, alle 4 sesongene er å anbefale ) - King of Queens - Seinfeldt Lykke til! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kan anbefale deg Weeds og Worst Week Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 It's always sunny in Philadelphia blir bare bedre ogh bedre. En aldeles knall serie. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Anbefaler Arrested Development, 30 Rock, Deadwood og Entourage. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Legend of the Seeker har jeg begynnt og følgt med på. Veldig bra serie imo. Vist du liker Action-Adventure / fantasy da. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Entourage. +1 Fantastisk serie. Morsomste jeg har sett! Episodene varer bare 20 minutt, så det er veldig lett å bare se en kjapp episode nå og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå