Gå til innhold

Bk: Ipod Nano

Gjest member-101642

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642

Jeg har forsøkt å forevige en Ipod på best mulig måte. Selv liker jeg det, men jeg er ikke så erfaren med slike bilder. Hva mener folket? All slags kritikk er ønsket.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må aldri åpne med "Knipset dette her om dagen ...". Du må si slikt som "Jeg har prøvd å få til ...".

Når det gjelder bildet, så har du fått til et par ting som virker, podden er skarp, og vi ser skjermen tydelig. Deler av hånden er uskarp slik at vi ledes mot podden. Det som trekker ned, er at handa blir litt for lys/blek og den genseren, den skulle vært kroppet vekk.

Tom

Lenke til kommentar
Blir litt galt med "knipset litt her om dagen"-start på tråder i BK som en over sier.. :=)

Egentlig ikke - når resultatet står i forhold. Og det gjør det jo.

Det er egentlig bare "et par småting" som skal til for å ha et bilde som er brukende til noe ettersom lyssettingen på selve spilleren faktisk fungerer bra.

Først av alt må hånden bort, den ødeleggger bildet på så mange måter; alt fra mangel på dybdeskarphet til den ujevne plasseringen av fingren og foldene i huden.

Litt økt dybdeskarphet hadde forøvrig reddet bunnen av spilleren også, hvor menyhjulet tenger litt mer fokus og økt kontrast på symbolene.

Ordne på dette og plasser spilleren bedre i bildet, så har du noe som er ganske nært å kunne bli akseptert av mange som et genuint produktfoto tatt av noen som fortjener lønna si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...