Edstro Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hei. Jeg komm nettop på at jeg måtte betale noen privatistutgifter. Fristen var 29.12. Når jeg logget meg på nettbanken idag, sto der at all betaling som nå ble registrert ble ikke sendt før 29.12. Da tok jeg ingen sjanser. Jeg annulerte alle eksamenene og meldte meg opp på ny, for å forlenge fristen også betalte. I etterkant så jeg at kontoen til eksamenskontoret var i min bank. Altså dnb nor. Er det ikke slik at betaling til konto i samme bank går igjennom øyeblikkelig uansett? Min disponible saldo ble vertfall øyeblikkelig trukket ifra og betaling sto som utført. Noen som kan svare på dette? Forstår heler ikke vorfor nettbanken skal ha stengt i romjulen, er ikke dette rent databasert system da? Datasystemet trenger vel ikke juleferie. På forhånd takk for hjelp Endret 25. desember 2008 av eddielie30 Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Både ja, og nei. Det er datasystemer, men av erfaring så blir ikke penger overført mellom banker uten om hverdager. Er det samme bank burde det gå fint. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg velger å bruke sammme tråd for å stille et nytt spørsmål. Nå skal jge betale en regning. Der kommer opp ikke dekning på konto når jeg prøver å bekrefte betalingen. På kontooversikten står der at jeg har penger på kontoen. Kontofonen sier det samme. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har du fleire kontoar? Eg skulle betale rekning og valgte å betale med ein tom konto... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå