Deadringer Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei. Mitt 8800gt OC gikk for litt siden varmt da jeg spilte og korte er nå nære ubrukelig. Jeg satt derfor inn mitt gamle 6600gt-kort. Jeg spiller dette spillet hver jul og har ingen planer om å slutte nå, men jeg ønsker å kunne kontrollere temperaturen på kortet mitt så ikke det samme skjer igjen. Haken er at jeg aldri har funnet ut hvordan noe slikt gjøres i Vista. Jeg vet at med XP er det bare å laste ned coolbits og temperatur/hastighet blir automatisk vist sammen med kortinnstillinger. Men jeg vet da ikke hvordan jeg får ordnet dette i Vista. Jeg prøvde selvfølgelig med Coolbits men intet skjedde. Setter pris på hjelp. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det burde ikke være noe problem med kjøling så sant du ikke overklokker noe. Jeg kan justere hastighet på vifte og hastighet i nVIDIA controlpanel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 trodde jeg og, men det er sjermkort nr 2. som har fucka seg når jeg har spilt det spillet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Har ikke vært i "skjermkort-gamet" på mange år og trenger virkelig hjelp her. Har stor tvil ingen av dere som er skjermkortpros ikke kan dette. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Legg inn ntune og du får fancy temperaturovervåkning. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Skal prøve, takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå