Tinkers Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Jeg har planer om å selge min bærbare PC, men er usikker på hvor mye jeg kan få for den. Maskinen er ca halvannet år gammel, den er i god stand men tror det trådløse nettverkskortet har røket. Har da en ekstern sak som fungerer veldig bra. info: Prosessor: AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-56 1,80GHz Minne (RAM): 1022 MB System type: 32-bit Operating System Maskinen har Windows Vista og jeg har muligheten til å reinstallere den engelske Office 2007 pakken før salg. Lurer på om noen kan svare meg på hvor mye jeg kan få for denne maskinen? Tusen takk =) Endret 25. desember 2008 av Tinkers Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 om du klarer å selge den for 4000,- hvis trådløs kortet er ødelagt er du heldig Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) du får bedre pc ny for 4000.. du får ikke mye for den der desverre Endret 25. desember 2008 av Smurfn Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 du får bedre pc ny for 4000.. du får ikke mye for den der desverre Med office 07 innkludert? hvilken, og hvor? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 du får bedre pc ny for 4000.. du får ikke mye for den der desverre Med office 07 innkludert? hvilken, og hvor? de fleste pc'ene du kjøper i dag kommer med en 30 dagers trail, så når de 30 dagene går ut tar du backup av pc'n og setter den tilbake til fabrikktandar og får nye 30 dager. men ærlig talt... man kan jo skaffe open office som kan leste og lagre docx filer Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har OO på den bærbare og Office på hovedmaskinen, Office er mye bedre, både med tanke på brukervendlighet, muligheter, og ikke minst ordbok. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Maskinen er ca halvannet år gammel, den er i god stand men tror det trådløse nettverkskortet har røket. Har da en ekstern sak som fungerer veldig bra. Svært mange maskiner i HP DV6000-serien har problemer med WLAN. Er du sikker på at dette ikke er en reklamasjonssak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå