Gå til innhold

Importere kontakter (HTC touch Diamond)

K N

Anbefalte innlegg

Hei, og god jul alle sammen :)

Jeg hentet alle kontaktene mine fra min gamle Sony Ericsson og importerte alle til telefonen min. Men alt blir så rart.

Det blir:

Etternavn;fornavn

Er det på alle, og det er irriterendes.

Hvordan kan jeg fikse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, og god jul alle sammen :)

Jeg hentet alle kontaktene mine fra min gamle Sony Ericsson og importerte alle til telefonen min. Men alt blir så rart.

Det blir:

Etternavn;fornavn

Er det på alle, og det er irriterendes.

Hvordan kan jeg fikse dette?

Du kan f.eks endre på navnet, og få skrive hele navnet der f.eks fornavnet skal stå.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg har også dette problemet, jeg har en Diamond 2. En ting er å få stokket etternavn og fornavn. Det kunne jeg leve med. Men den legger samtlige SIM-kontakter som dobbel en ekstra kopi i lista, det er ganske irriterende, det må være mulig å bli kvitt?

De fleste kontakter har nå fått tall og symboler i navnet og det blir bare krøll. Skulle gjerne lagt inn alt dette via PC, da hadde det i hvertfall gått mye raskere.

Lenke til kommentar
Jeg har også dette problemet, jeg har en Diamond 2. En ting er å få stokket etternavn og fornavn. Det kunne jeg leve med. Men den legger samtlige SIM-kontakter som dobbel en ekstra kopi i lista, det er ganske irriterende, det må være mulig å bli kvitt?

De fleste kontakter har nå fått tall og symboler i navnet og det blir bare krøll. Skulle gjerne lagt inn alt dette via PC, da hadde det i hvertfall gått mye raskere.

når man redigerer en kontakt så kan man velge visning.. i visninga velger du fornavn, etternavn så skal alt stemme.. ulempen er at man må gjøre det med hver eneste kontakt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...