K N Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei, og god jul alle sammen Jeg hentet alle kontaktene mine fra min gamle Sony Ericsson og importerte alle til telefonen min. Men alt blir så rart. Det blir: Etternavn;fornavn Er det på alle, og det er irriterendes. Hvordan kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei, og god jul alle sammen Jeg hentet alle kontaktene mine fra min gamle Sony Ericsson og importerte alle til telefonen min. Men alt blir så rart. Det blir: Etternavn;fornavn Er det på alle, og det er irriterendes. Hvordan kan jeg fikse dette? Du kan f.eks endre på navnet, og få skrive hele navnet der f.eks fornavnet skal stå. Lenke til kommentar
SimonGundegjerde Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Og hvor lang tid tar ikke det om du har flere hundre kontakter? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skal være en instilling der du kan velge om du vil ha Etternavn,Fornavn eller Fornavn,Etternavn osv. Mener å huske å ha sett den instillingen. Skal se om jeg finner det ut på min telefon. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Fant du ut av dette? Jeg har samme problemet :/ Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg har også dette problemet, jeg har en Diamond 2. En ting er å få stokket etternavn og fornavn. Det kunne jeg leve med. Men den legger samtlige SIM-kontakter som dobbel en ekstra kopi i lista, det er ganske irriterende, det må være mulig å bli kvitt? De fleste kontakter har nå fått tall og symboler i navnet og det blir bare krøll. Skulle gjerne lagt inn alt dette via PC, da hadde det i hvertfall gått mye raskere. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg har også dette problemet, jeg har en Diamond 2. En ting er å få stokket etternavn og fornavn. Det kunne jeg leve med. Men den legger samtlige SIM-kontakter som dobbel en ekstra kopi i lista, det er ganske irriterende, det må være mulig å bli kvitt? De fleste kontakter har nå fått tall og symboler i navnet og det blir bare krøll. Skulle gjerne lagt inn alt dette via PC, da hadde det i hvertfall gått mye raskere. når man redigerer en kontakt så kan man velge visning.. i visninga velger du fornavn, etternavn så skal alt stemme.. ulempen er at man må gjøre det med hver eneste kontakt.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har de ingen sorteringsmuligheter for visning? Selv c905 og G900 har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå