Vetle-Noreng Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kort fortalt; hvordan kan jeg få action="mailto:[email protected]" til å ikke åpnes i outlook? Hvordan kan jeg få til så når man trkker på knappen, så sendes informasjonen automatisk, uten å gå gjennom Outlook? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Da må du bruke et PHP-script, eller CGI. Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 mind to send with a code ? : ) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. -- Har ikke undersøkt veldig nøye, men er mulig at denne siden er noe du burde se på. Du kan laste ned en ferdig php-fil der, det eneste du trenger å gjøre er å fylle inn de manglende feltene, jeg har ikke undersøkt scriptet nøye, men tror det gjør det du ønsker. Om det jeg tror du er ute etter er det riktige. Lenke til kommentar
OISNOT Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. Fra HTML? Hvis du ikke vil lære PHP eller andre serverside språk, kan du prøve sider du poster formen til som da vil maile den videre til deg, liste eller noe. Disse må du vanligvis betale for da. Eksempel Hvis ikke burde du finne ut om hosten din støtter et språk slik som PHP, Perl, etc. Deretter se på hvilke skript du kan bruke. Noen hoster har også allerede tilgjengelige skript med støtte for noe slikt som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå