Infums1 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hei! Har en Aspire 7730G, maks 3 mnd gammel som plutselig har sluttet å "funke". Den slår seg på og skjermen funker helt til jeg har logget inn med brukeren min, så blir skjermen svart. Jeg ser piltasten og et eller annet med stemmestyring av dataen popper opp out of nowhere=/, noen som vet hva dette kan være? Det med stemmestyring er ikke et problem, men det med at skjermen blir helt svart etter innlogging er et helvette. Syns det er så rart at piltasten syns og kan beveges på, men ikke noe annet=/ Det virker som om pc'en går normalt "bak" den "svarte skjermen". en annen ting som jeg oppdaget nå, hvis jeg trykker på "svenskeknappen" for å slå den av blir den stående på logger av/avslutter/vent litt i all evighet=/ skjer ingenting, så jeg må bare holde knappen inne og tvinge den av! Any ideas? Takk på forhånd Endret 25. desember 2008 av Infums1 Lenke til kommentar
Infums1 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 anyone?=( haster=( Lenke til kommentar
persilledusk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har samme problem nå. Også Acer Aspire. Jeg har hatt min siden april i fjor, men denne ble faktisk ødelagt samme dag som jeg fikk den og de byttet driver. Noen andre som har svar på dette...???? Utrolig surt og irriterende!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå