Splaxter Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hey, jeg tenkte å logge in på catchgamer brukeren og jeg hadde da selvfølgelig glemt passordet, og glemt pass og skrev emailen men, jeg har ikke fått noe mail? leste at dei hadde problemer med hotmail elns så jeg lagde ny email på "GMAIL" og registrerte på siden igjen, ingen mail kom så sendte jeg email til deres support side ingen respons? noen som har erfaring med det samme eller er det kanskje pga jula ? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Det var et problem med utsendelse av e-post, som gjorde at veldig mange ikke fikk e-poster som skulle sendes ut. Problemet lå så vidt jeg vet hos en av leverandørene og ikke hos Catch-Gamer selv, og siden de latsabbene skulle ha juleferie tok det sin tid... Nå skal derimot alt være i orden, så du kan fint be om et nytt passord til den gamle kontoen din. Den nye ser jeg helst at du lar være i fred, så du ikke sitter på flere aktiverte kontoer. Jeg vil forresten påstå at det vil være lurere å kontakte oss direkte via IRC eller e-post når det gjelder slike ting, fremfor å spørre folket her. Vennlig hilsen Horrorbyte Moderator på CatchGamer.no Endret 2. januar 2009 av Horrorbyte Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Det var et problem med utsendelse av e-post, som gjorde at veldig mange ikke fikk e-poster som skulle sendes ut. Problemet lå så vidt jeg vet hos en av leverandørene og ikke hos Catch-Gamer selv, og siden de latsabbene skulle ha juleferie tok det sin tid...Nå skal derimot alt være i orden, så du kan fint be om et nytt passord til den gamle kontoen din. Den nye ser jeg helst at du lar være i fred, så du ikke sitter på flere aktiverte kontoer. Jeg vil forresten påstå at det vil være lurere å kontakte oss direkte via IRC eller e-post når det gjelder slike ting, fremfor å spørre folket her. Vennlig hilsen Horrorbyte Moderator på CatchGamer.no det er lurere å spør dere på epost ja, men når dere ikke svarer hjelper det meg ikke noe stort men takk uansett håper d funker xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå