naysja Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Som sagt i Emnetittelen, så hører jeg meg selv når jeg snakker i mikrofonen. Når jeg slår den av skjer det ikke. Det er ikke noe med høytalere, eller noen andre sine. Det mitt headsett(Steelseries 5h v2).Har noen en idé hva som kan foresake dette? All hjelp blir satt pris på. takk. -Naysja Endret 25. desember 2008 av naysja Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hvis jeg kobler headsetet mitt i riktig port så skjer det samme med meg. Har du flere innganger på lydkortet ditt? Det kan kanskje også være instillinger, noen liker jo å ha det sånn. Har du noen spesielle programmer el. som tar seg av lydinst. el? Endret 2. januar 2009 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Rot litt i driveren så løser det seg nok. Still litt på mikrofon volum osv. Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Høyreklikk høytaller ikonet nede på taskbar og klikk Playback Devices. Gå til "playback device"'n du bruker som default og høyre-klikk og klikk på Properties. Gå på Levels og mute den inputen du bruker til mikrofonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå