Gå til innhold

Nytt spill, men hvilket!? [PS3]

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tenkte jeg skulle kjøpe ett nytt spill til PS3'en, men er usikker på hvilket..

Jeg har ikke muligheten til og spille online, så er ute etter ett singleplayer-spill..

Har sett litt på bla;

Little big planet - Men vet ikke så mye om det, bare har hørt at det skal være bra! :)

Fifa 09 - Bra spill, men har som tidligere nevnt ikke muligheten til og spille online, og vet ikke hvor morsomt det er og spille alene..

Fallout 3 - Vet ikke så mye om det heller, men har hørt at det skal være veldig bra det også!

Midnight club, det siste.. - Ser veldig bra ut, men er det det?

Need for speed: Undercover - Mange sier det er bra, noen sier det suger. Dårlig kritikk av gamer.no osv, men er det verdt pengene, eller ikke?

Flere forslag? Og hvorfor bør jeg kjøpe spillene? Og evt. ikke?

God jul, og godt nyttår :)

Endret av S.Larsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan? Du går i butikken og kjøper det.

Haha, dumt tenkt av meg.. Endra tittel ;p

hvis du hadde hatt online mulighet så burdde du ha gått for LBP. men siden du ikke har det så ville jeg gått for Fallout3. MASSE å utforske i det spillet, og du kan lett bruke 100+ timer på det spillet:)

Fallout 3 ser j.. bra ut da, men mange sier det er dårlig, og at jeg kommer til og angre..

Litt synd du ikke har nett, siden LBP er veldig bra der. Men det ødelegger ikke for bane-editoren som er knall selv uten nett. Det eneste er at du ikke får delt banene med andre, eller testet andre sine baner.

Heh.. LBP går enkelt og greit ut på og lage baner? Hva gjør man med/på banene?

Lenke til kommentar
Heh.. LBP går enkelt og greit ut på og lage baner? Hva gjør man med/på banene?

Lage baner og ikke minst spille banene, både dine egne og de som følger med spillet. Det blir som en platform å løpe gjennom på en måte :p Dersom du har noen å spille med, er spillet sykt artig :)

Lenke til kommentar

LBP og FIFA 09 kan du ha mye morro med selv om du ikke har nett-tilgang. Utrolig morro med venner lokalt også ;)

NFS kan du bare droppe. Serien har tapt seg så sykt de siste 5-6 årene. De beste spillene om jeg har spilt i serien kom til PS(1) og det er lenge siden. Tror ikke Midnight Club skal være noe spesielt.

Kjøp heller Bunrout Paradise eller Racedriver Grid, som er to mye bedre bilspill. Mirror's Edge kan også være noe å se på.

Lenke til kommentar
LBP og FIFA 09 kan du ha mye morro med selv om du ikke har nett-tilgang. Utrolig morro med venner lokalt også ;)

NFS kan du bare droppe. Serien har tapt seg så sykt de siste 5-6 årene. De beste spillene om jeg har spilt i serien kom til PS(1) og det er lenge siden. Tror ikke Midnight Club skal være noe spesielt.

Kjøp heller Bunrout Paradise eller Racedriver Grid, som er to mye bedre bilspill. Mirror's Edge kan også være noe å se på.

:)

LBP tror jeg at jeg dropper, FIFA 09 er under vurdering.. Mulig jeg kjøper det..

NFS dropper jeg også, ja.. Midnight club vurderer jeg også, faktisk. Syntes det ser bra ut, og mange liker det..?

Paradise liker jeg ikke i det hele tatt.. Grid har jeg på pc'n :)

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

siden det er singelplayer som gjelder så vil jeg anbefale fallout 3. drit i hva folk sier om spillet og test selv. jeg liker selv spillet veldig godt. er veldig mange timer med spilling. hvis du liker action/sniking så er det også verdt å ta en titt på metal gear solid 4. star wars: the force unleashed er ikke så galt det heller. hvis du har en gamestop eller game butikk i nærhetem så sjekk brukt hyllene. kan være noen gode priser der.

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Fallout 3. Bare ikke løp fort igjennom hovedkampanjen slik som jeg gjorde første gangen. Det er først når du begynne å utforske alle de utrolige plassene, mennesken organismene og ikke minst jakter på Bobbleheads at dette spillet viser hvor fantastisk det er.

Men koble PS3en til nettet og last ned den siste oppdateringen til spillet. Det kan sikkert ta litt tid med din linje, men det er verdt det for å få fikset noen av de bugsa aleksander_sk snakker om.

Lenke til kommentar

Little big planet - Utrolig bra spill selv uten mulighet for online, men som noen sier sjarmen går bort en del men likevell bra spill.Fifa 09 - Faktisk en av de beste EA har kommet med på mange år når det gjelder fifa, men ville heller gått for PES (Det nyeste).Fallout 3 - Buggy, hadde du hatt nett til å fått ned oppdateringer ville dette også vært ett godt valg.Midnight club, det siste.. - Vet ikke har ikke fått testa det. Need for speed: Undercover - Personlig likte jeg framgangen på spillet men syntes det er lagt i fra topp de hadde i NFS - Hot Pursuit.

Legger til ett spill: Race Driver Grid. Fantastisk spill og god singleplayerdel

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...