Gå til innhold

Kliss ny XBOX 360 - fryser under spill

m0g1e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å tenke på temperaturproblem her er dumskap. Xboxen er kommet fra fabrikken og det bør være en GOD margin før disse begynner å koke av seg selv.

Det er nok at kjøleribbene ikke er montert skikkelig eller har løsnet noen få millimeter under transport, så vil Xboxen få temperaturproblemer. Det er overhodet ikke dumskap å tro at noe slikt kan ha hendt en helt ny Xbox.

Ikke at det i dette tilfellet er årsaken til dine problemer.

Lenke til kommentar
Å tenke på temperaturproblem her er dumskap. Xboxen er kommet fra fabrikken og det bør være en GOD margin før disse begynner å koke av seg selv.

Det er nok at kjøleribbene ikke er montert skikkelig eller har løsnet noen få millimeter under transport, så vil Xboxen få temperaturproblemer. Det er overhodet ikke dumskap å tro at noe slikt kan ha hendt en helt ny Xbox.

Ikke at det i dette tilfellet er årsaken til dine problemer.

Fremdeles ett problem hos meg. Skal sende den inn nå denne uka, har ikke hatt tid før:P

Lenke til kommentar

Opplever problemet igjen på Tomb Raider og Mass Effect. Så og si lik timing.. en 3-5 min med spilling og så står alt fast. Eject, og Xbox-en reagerer igjen..

Nevnte jeg at jeg har hatt en RROD (høyre øvre kakestykke tror jeg) en gang jeg skumplet så vidt borti xboxn?

Vil sende den inn så snart jeg har fått svar på service-forespørselen min. Håper den er så god og rask som folk skal ha det til.

Endret av mogie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...