m0g1e Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fått xbox av dama til Jul og der fulgte det med to spill. Kung Fu Panda og Indiana Jones Lego. Har nå opplevd med begge spillene at skjerm og lyd fryser fullstendig etter ca 1-2 min med spill. Alle knapper er døde, med mindre jeg ejecter spilldisken. Da får jeg kontakt mex Xboxen gjennom X-knappen og kan avslutte spillet. Uavhengig hvilket spill altså. Googlet litt, men fant ingenting om dette. Har oppdatert Xboxen helt så probleme ligger ikke her. Har likevel klart å spille spillene en god del, og fullføre det ene ved å starte på "New game" eller skru av konsollet manuelt og starte på nytt. Orker ikke helt hive meg på garantirep hos MS ennå. Noen forslag? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk samme bundle til jul jeg også. Men ingen av de nevnte probleme du har. Fy F*** hvor kjipt det må være! Skikkelig surt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kanskje den er for klissete? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Xboxen min frøs i sta nå. Håper ikke det gjenntar seg på samme måte som til deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 hvordan står den med tanke på lufting? xbox'en krever masse luft! Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Den er helt ny, og overoppheting ville nå vært siste spørsmål.. Den står fritt på gulvet på høykant med lufting alle veier. Husk: Alt er fullstendig fryst fast. Først når jeg tar ut disken kan jeg gå inn i "X-menyen" igjen og avslutte spillet. Xboxen min frøs i sta nå. Håper ikke det gjenntar seg på samme måte som til deg! Hvor lenge hadde du spilt siden du startet opp spillet? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er dere logget på Live når dette skjer? Kan være at det er litt problemer pga stor pågang nå. Når NXE var nytt så skjedde dette ganske ofte. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg var ikke pålogget på live nei. Det skjedde etter ca 15-20 min med spilling. Er fortsatt altfor tidlig! Mulig jeg bare hadde uflaks men. Har ikke spilt noe mer etterpå. Den står forresten midt på gulvet i et romtemp på ca 20 grader. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Å tenke på temperaturproblem her er dumskap. Xboxen er kommet fra fabrikken og det bør være en GOD margin før disse begynner å koke av seg selv. Jeg var for øvrig innlogget i Live, selv om jeg spilte singleplayer og spillene ikke har noen multiplayer funksjon mot Live heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Å tenke på temperaturproblem her er dumskap. Xboxen er kommet fra fabrikken og det bør være en GOD margin før disse begynner å koke av seg selv. Jeg var for øvrig innlogget i Live, selv om jeg spilte singleplayer og spillene ikke har noen multiplayer funksjon mot Live heller. har hatt xbox rett fra fabrikken selv jeg som har fryst rett etter epic logoen i gears of war pga varmen jeg. er ikke noe problem å frembringe hvis man vil. er bare sette den en plass hvor den får minimalt med luft så stryker den med. er da bare å la den avkjøle seg så går det greit! Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Å tenke på temperaturproblem her er dumskap. Xboxen er kommet fra fabrikken og det bør være en GOD margin før disse begynner å koke av seg selv. Jeg var for øvrig innlogget i Live, selv om jeg spilte singleplayer og spillene ikke har noen multiplayer funksjon mot Live heller. har hatt xbox rett fra fabrikken selv jeg som har fryst rett etter epic logoen i gears of war pga varmen jeg. er ikke noe problem å frembringe hvis man vil. er bare sette den en plass hvor den får minimalt med luft så stryker den med. er da bare å la den avkjøle seg så går det greit! Alt retter seg idet jeg tar ut disken.. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg hadde samme problemet med min 360 når den var ny. Av en eller annen merkelig grunn slutten den å fryse etter den hadde blitt brukt i noen dager. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 En kamerat kjøpte seg Xbox for noen uker siden. Han opplevde nøyaktig det samme og bytta den inn igjen hos Elkjøp. Han fikk nøyaktig samme problem med den nye også, og da innrømmet også Elkjøp at de hadde fått klager fra andre kunder og. Det er tydelig at det er noen produksjoner som har gått skeis eller noe sånt. Den 3. xboxen han fikk funker helt fint da.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Pling Microsoft og send den inn. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Jeg var for øvrig innlogget i Live, selv om jeg spilte singleplayer og spillene ikke har noen multiplayer funksjon mot Live heller. Det har ingenting å si. Man er likevel koblet opp mot Live så det foregår ting i bakgrunnen. Når NXE var ganske nytt spilte jeg bl.a en del Spyro og det har heller ingen multi del, men det frøys ganske ofte da likevel. Noen dager senere skjedde det aldri mer. En kamerat kjøpte seg Xbox for noen uker siden. Han opplevde nøyaktig det samme og bytta den inn igjen hos Elkjøp. Han fikk nøyaktig samme problem med den nye også, og da innrømmet også Elkjøp at de hadde fått klager fra andre kunder og. Det er tydelig at det er noen produksjoner som har gått skeis eller noe sånt. Den 3. xboxen han fikk funker helt fint da.. Det var nok ikke noe galt med maskinene. Hvis maskinen begynner å fryse av hardware grunner så kommer RROD ganske fort. Det at den 3dje maskinen "virket" var nok fordi Live problemene var fikset da. Jeg hadde samme problemet med min 360 når den var ny. Av en eller annen merkelig grunn slutten den å fryse etter den hadde blitt brukt i noen dager. Tipper dette var rundt NXE tider? Endret 29. desember 2008 av MagnarP Lenke til kommentar
kehax Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Tipper dette var rundt NXE tider? Nei det er over et år siden... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kjøpte den arcade saken til 1k, den har en stygg tendens til å fryse under helt usaklige ting Lenke til kommentar
Crom92 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Jeg har akkurat det samme problemet med xbox pro'en min som jeg kjøpte for et par dager siden får spilt i ca 5 min også fryser den Edit: I mitt tilfelle er det ihvertfall ikke pga live siden jeg ikke var koblet opp da. Endret 29. desember 2008 av Crom92 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 er nokk et problem med dei nye.. Typiskt Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Som flere sier her.. Etter noen dagers bruk har ikke problemet kommet tilbake..ennå.. Rapporterer så fort det kommer tilbake.. om det kommer tilbake da Har imellomtiden ikke merket noen oppdatering av XBOXen fra LiveUpdate el. hvor det nå enn kommer ifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå