MatF Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei! Har for tiden en Sony Ericsson W880i og den begynner og bli moden for utskiftning da den har sett sine bedre dager. Problemet er bare at jeg ikke klarer og bestemme meg i jungelen full av mobiler. Jeg har lyst til og prøve Nokia denne gangen her, men det er ingen ting i veien for at det blir Sony Ericsson igjen. Problemet er bare at jeg finner ikke noen mobil som står til de kvalifikasjonene jeg har, Altså: * Bra batteri * God "allrounder" * Vil ikke ha en klump av en telefon * Sollid * Pris 4000 +/- Telefon som passer meg perfekt er Nokia N85, men etter og ha lest diverse tester, både av privatpersoner og større sider så er den visstnok skranglete, og da ryker den ut. SE C905 har jeg sett på, litt dyr og den er fysisk stor, pluss at jeg har dårlig erfaring med SE skyve telefoner. Nokia N82 er jo ikke dum, men den er jo over ett år gammel nå, så jeg er egentlig ikke interessert i og betale 3500,- for "gammel teknologi". Så har jeg sett på SE C902 men der er jo skjermen veldig fysisk liten. Så, er det noen som kan hjelpe meg litt her? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Er ingen expert i faget, så jeg foreslår alternativer. Amobil hadde nylig en test av Nokia 5800 Xpressmusic, med trykkskjerm. Priset overkant av 3000. N79 vil jeg kalle oppfølgeren til N82. Denne har forlenget batteritid, RDS - radio og FM - sender. Den er også noe mindre og lettere. På minussiden har den noe ekkle taster. Minstepris: 3300 HTC sine nye telefoner er også godt likt blant massene. Pris fra 3300 og oppover. Endret 25. desember 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
MatF Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Først og fremst, takk skal du ha! Har titta på Nokia 5800 nå og den er jeg meget interessert i, men den har ikke kommet ut enda skjønner jeg. Noen som vet noe realese dato på den? N79 er heller ikke umulig men foreløpig holder jeg en knapp på Nokia 5800. Har sinnsykt lyst på en HTC Touch Diamond, men jeg har flere kamerater med den telefonen og når jeg får høre hvor mye tull de har hatt med sine så står jeg over. Men var det noen som visste realese datoen på 5800? Endret 25. desember 2008 av MatF Lenke til kommentar
aloras Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har du sett på Samsung Innov8? Vurderer denne selv, men er ikke helt sikker enda.. Lenke til kommentar
MatF Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Njaa, vet ikke helt om jeg vil ha Samsung. Vet ikke hvorfor, har aldri hatt Samsung men er litt skeptisk. Men ser jo ut som en bra telefon. Skal kikke litt nærmere på den. Lenke til kommentar
MatF Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hei igjen, har enda ikke fått somla meg til og handla noe telefon. Trenger litt innspill her enda, Valgene står mellom: Nokia N79 Nokia 5800 HTC Touch diamond SE W902 SE 705 Har mest lyst på en 5800, men så lenge det er problemer med høyttaleren på den så faller igrunn den ut litt, og har hatt SE i ganske mange år nå så er litt skeptisk til og bytte merke samt at bruker telefonen vil bli brukt mye til ringing så jeg trenger en stabil telefon med god batterikapasitet. Noen som har noe veiledninger her for meg eller? Endret 18. januar 2009 av MatF Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 SE G900 har veldig bra batterikapasitet og treffer kravene dine ganske greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå