Gå til innhold

Yes, da vraket jeg familiebilen!

Ludda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dekker ikke forsikringsselskapet ulykken?

Håper da det :p Kan ikke bevise at det faktisk var en elg der eller noe, så for alt de vet kjørte jeg bare for fort.så jeg vet ikke. jeg bare gjemmer meg til foreldrene mine kommer og sier hvor mye det kommer på, så er jeg klar til å betale for meg anytime. blir uansett en egenandel.

Lenke til kommentar

Huff, dette suger litt.

Har nettopp fått lappen selv, og kjører en del på veier med høy risiko for å møte elg. Når jeg kjørte til hytta 1. juledag så holdt bilen foran meg på å krasje med 3 elg som stod midt i veien. Heldigvis hadde jeg god avstand og veien var tørr, så det gikk bra, men jeg må si farten ble litt lavere resten av turen... Dette var forøvrig på E6en nordover forbi Minnesund forbi Espa osv.

Skal kjøre hjem i morgen, krysser fingrene for å komme helskinnet hjem. Det er vanskelig og forberede seg på en 500 kilos kjøttbit som raser over veien i over 60km/t (ja, den kan faktisk løpe så fort...).

Lenke til kommentar
Stor suksess. :)

...men vent et lite øyeblikk nå.

HVORDAN KLARTE DU Å KRASJE MED DEN? SUzuki har jo 4-hjulstrekk....

Den stopper ikke på 5 meter på glatta uansett hvor mange hjul den har trekk på.

Har jeg valget mellom å få elgen gjennom frontruta og å ødelegge bilen ved å kjøre den i grøfta, er det ikke vanskelig å velge ;)

Lenke til kommentar

Som en liten trøst kan jeg fortelle deg at du brukte 20 dager lenger enn meg før du krasjet. Jeg hadde hatt lappen i 10 dager da jeg måtte velge mellom et rådyr og brøytekanten. Dessverre var brøytekanten av massiv is med et lett snødryss over. Det ble 2 nye skjermer på den bilen gitt.

Hvilket selskap er bilen forsikret i? Dersom det er Gjensidige, og du/dere er medlem av NAF, så husk at egenandelen reduseres med kr 4000,-

Godt å høre at det gikk bra med deg :)

Endret av Llandari
Lenke til kommentar

Dagen eg fikk lappen bulket eg en parkert bil med firmabilen :p

Det var kun en ørliten bulk i støtfangeren på en eldre bil, så eg hørte aldri noe mer om det(la igjen en lapp + visittkort). Og hadde eg vært alene hadde eg holdt kjeft om det. Men uheldigvis var avdelingsleder med, så eg fikk liksom aldri høre slutten på det der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...